خبرهای داغ:
امام جمعه فلاورجان گفت: امروز مهم‌ترین اولویت مردم مسائل اقتصادی و رکود بازار است که باید به آن اهمیت فراوانی داد.
کد خبر: ۸۹۳۴۵۸۴
|
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

به گزارش بسیج از فلاورجان، حجت‌الاسلام محمد قدوسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا در همه امور لازم است، و خواسته‌های نفسانی بهترین وسیله‌اش تقوا است و اگر همواره یادآور معاد باشیم نسبت به اجرای فرمان‌ها الهی دقت بیشتری خواهیم داشت.

وی با اشاره به روایتی از حضرت علی (ع) در برشمردن شرایط انتخاب دوست افزود: توصیه‌های حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام برای تمام انسان‌ها از هر قبیله و نژاد قابل‌استفاده است و بیش از همه جوانانی که آن امام معصوم را دوست می‌دارند و به دوستی آن جناب مفتخرند، که این دستورالعمل‌ها را در شناخت دوستان و دشمنان مطالعه کنند و آن را در زندگانی خود به کار ببرند.

امام‌جمعه فلاورجان با اشاره به مناسبت‌های هفته افزود: 23 مهر ماه سالروز شهادت پنجمین شهید محراب آیت‌الله اشرفی اصفهانی است، او یاور صدیق مکتب امام راحل بود، شخصیتی که امام خمینی (ره) در تحلیل ابعاد شخصیتی بیان می‌کند من از ارادتمند این شهید بزرگوار بوده و هستم.

وی با اشاره به اینکه دشمن در جنگ نرم شکست‌خورده بود و فشار سنگینی بر اهل‌بیت و شیعیان بود، گفت: با حضور امام سجاد(ع) شرایط اختناق از بین رفت و نگاه جدیدی تحت ذیل تقیه در شرایط بحرانی دین اسلام راه را برای حضور جامعه علوی هموار ساخت.

قدوسی همچنین با اشاره به هفته اولیا و مربیان بیان کرد: اولیا و مربیان بزرگ‌ترین امنای جامعه هستند و نقش مهمی در تربیت و پرورش دانش‌آموزان دارند بنا بر این باید با همفکری و همدلی در تربیت آینده‌سازان میهن اسلامی تلاش کنند.

وی در پایان با اشاره به صحبت‌های رئیس‌جمهور در جمع دانشگاهیان به مناسبت سال جدید تحصیلی افزود: نباید صحبت‌هایی را ایراد کرد که حاشیه به‌ جای متن قرار گیرد، ،امروز مهم‌ترین اولویت مردم مسائل اقتصادی و رکود است که باید به آن اهمیت فراوانی داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها