یک بسیجی جهادگر در گفتگو با«بسیج» عنوان کرد
امینی گفت: برگزاری کلاس های آموزشی تربیت صحیح فرزند،سبک زندگی اسلامی- ایرانی و معارف اسلامی برای خانواده های روستائی از جمله فعالیت های جهادگران در روستاهای محروم مانند روستای خوی در چهارمحال و بختیاری است.
کد خبر: ۸۹۳۴۵۸۷
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

کبری امینی بسیجی جهادگر و مسئول گروه جهادی شهید مالکی در استان چهار محال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات این گروه جهادی در مناطق محروم و دورافتاده کشورمان اظهار داشت: گروه جهادی شهید مالکی بیشترین فعالیت خود را بر مسائل فرهنگی و تربیتی در مناطق محروم متمرکز کرده و خدمات بسیار متنوعی را به روسائیان ارائه می کند.

مسئول گروه جهادی شهید مالکی با اشاره به اقدامات این گروه در حوزه مسائل تربیتی بیان کرد: برگزاری کلاس های آموزشی تربیت صحیح فرزند، کلاس های سبک زندگی اسلامی- ایرانی و دوره های آموزشی معارف اسلامی برای خانواده ها از جمله فعالیت های جهادگران در روستاهای محروم مانند روستای خوی در چهارمحال و بختیاری است.

امینی خاطرنشان کرد: این گروه جهادی تیم پزشکی را هم به روستاهای محروم منطقه اعزام می کند و ویزیت رایگان روسائیان انجام می شود. تامین دارو برای درمان بیماران هم از جانب گروه جهادی شهید مالکی صورت خواهد گرفت.

این بسیجی جهادگر در رابطه با اقدامات عمرانی جهادگران در روستاهای محروم چهارمحال و بختیاری گفت:  برای انجام اقدامات عمرانی پیگیری های لازم از کمیته امداد صورت گرفته و مصالح ان اماده شده است که در اردوهای جهادی بعدی ان شالله اقدامات عمرانی را در روستاهای محروم انجام خواهیم داد.

ارسال نظرات