خبرهای داغ:
آیت‌الله مظاهری مطرح کرد

حفظ وحدت میان سران قوا لازمه حل مشکلات مردم و کشور/ مسؤولان در برابر بدخواهان نظام جمهوری اسلامی یک صدا باشند

رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: اگر مسؤولان قوای مختلف وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنند و در برابر مخالفان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی یک صدا باشند، بسیاری از مشکلات مردم و کشور حل و فصل خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۳۴۵۹۷
|
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت‌الله مظاهری، آیت‌الله حسین مظاهری در دیدار با عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ادغام وزارتخانه‌های مسکن و شهرسازی و راه و ترابری؛ مسؤولیت و وظایف وزارت راه و شهرسازی را بسیار گسترده و با اهمیت خواند.

وی افزود: امروز موضوع مسکن و شهرسازی و همچنین موضوع گسترش و ایمنی راه‌های کشور و تطبیق خصوصیات فنی این موضوعات با تمدن روز دنیا، بیش از گذشته اهمیت پیدا کرده و توجه به این موضوعات برای امنیت جانی و روانی مردم نیز ضروری است.

رئیس حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه مشکل بسیار مهم مسکن در کشور یکی از معضلات بزرگ و تأثیرگذار بر همه ابعاد زندگی مردم است و نیاز به رفع موانع فراوان و قدرت مالی گسترده دارد، تصریح کرد: اقشار مستضعف جامعه همچنان از فقدان مسکن مناسب رنج می‌برند و شایسته است مسؤولان وزارت راه و شهرسازی، با وجود همه مشکلات مالی و اقتصادی دولت تا حد امکان، در این زمینه برنامه‌ریزی و اقدام مطلوب داشته باشند.

وی در این‌ باره افزود: یکی از مشکلات بخش مسکن، افزایش بی‌رویه نرخ زمین و مسکن است که در دو دهه اخیر به شکل افسار گسیخته‌ای درآمده است.

مظاهری با اشاره به وجود مشکلات گوناگون در مسائل داخلی کشور و زندگی مردم خصوصاً اقشار آسیب‌پذیر، بر ضرورت اتّحاد کلمه و همدلی مسؤولان برای رفع این معضلات تأکید کرد و گفت: حفظ وحدت میان مسؤولان و پرهیز از تنش‌ها و تشنّج‌‌های میان مسؤولان عامل بسیار مؤثری در رفع مشکلات و حل معضلات خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان قوای مختلف وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنند و در برابر مخالفان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی یک صدا باشند، با فضل خداوند و همت مسؤولان بسیاری از مشکلات مردم و کشور حل و فصل خواهد شد.

پیش از سخنان آیت‌الله مظاهری، عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی ضمن بیان کلیات برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی، برنامه‌های اخیر آن وزارتخانه برای استان اصفهان را تشریح کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار