سید ساجد یعقوبی
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های اردبیل:
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های اردبیل: بیان کرد در طول هشت سال دفاع مقدس سپاه پاسداران نقش موثر و خوبی ایفا کرده است و اگر دلاوریهای سپاه این اخبار معنوی ایشان نبود امروز امنیت کنونی را نداشتیم و این امنیت را مدیون سبزپوشان انقلاب اسلامی هستیم.
کد خبر: ۸۹۳۴۵۹۸
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

با ارزش ترین و مقدس ترین نیروی کشور سپاه پاسداران است

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل نشست روسای دانشگاه های و مسئولین نهادهای دانشگاهی اردبیل با فرمانده سپاه اردبیل در رابطه اعلام همبستگی در خصوص اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد: سپاه پاسداران با ارزش ترین، مقدس ترین و معنوی ترین لشکر و نیروی کشور است اگر بخواهیم بهترین افراد از سربازان واقعی امام زمان را نام ببریم لکشریان سپاه باید نام برد.

وی بیان کرد در طول هشت سال دفاع مقدس سپاه پاسداران نقش موثر و خوبی ایفا کرده است و اگر دلاوریهای سپاه این اخبار معنوی ایشان نبود امروز امنیت کنونی را نداشتیم و این امنیت را مدیون سبزپوشان انقلاب اسلامی هستیم.

وی اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا با جسارت خود بی خاصیت بودن خود را نشان داد و در سخنان اخیر به مردم کشور توهین و به ارزشمندترین نیروی کشور که هم یادگار امام و انقلاب اسلامی است را جزء تروریست نام برد.

حسنی افزود: قدرت سپاه بایستی در عالم بیش از این نام آور باشد و عظمت سپاه در دنیا و جامعه بیشتر شده و جریان تفکر اسلام در دنیا آنقدر سریع است که این نشان دهنده قدرت سپاه می باشد.

حسنی گفت: دشمنان ما و استکبار جهانی این یاوه گویی ها را به کار می‌برد تا جمهوری اسلامی ایران تحقیر شود و هیچ وقت با این سخنرانی ها از عظمت و شانیت کشور و سپاه کثر نخواهد شد و این سخنان دروغین ذره ای از این ارزش ها کم نخواهد کرد.

ایشان با بیان اینکه سپاه و انقلاب و رهبری در کنار یکدیگر ایستاده اند بیان کرد: به مجموعه سپاه با چشم حزب‌الله نگاه می کنیم و همیشه سپاه غالب است و بزرگی دشمن بر ما به برکت این انقلاب واهمه‌ای ایجاد نخواهد کرد.

حسنی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی دشمن را به زانو درآورده است و این در حالی است که همه دنیا و دشمنان اسلام در فکر مقابله با ایران هستند اما ایران با قدرت فکری و معنوی که دارد در مقابل این ابر قدرت ها و برای دفاع از اسلام ایستاده است.

با ارزش ترین و مقدس ترین نیروی کشور سپاه پاسداران است

ارسال نظرات