عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی ناکامی‌های آمریکا در اجرای نقشه‌هایش را دلیل یاوه‌گویی‌های ترامپ دانست و افزود: سخنان او باعث همدلی و اتحاد بیشتر کشور علیه استکبار شد.
کد خبر: ۸۹۳۴۶۰۹
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد،امیرمحمد رحیمی، عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی یزد در گفتگو با خبرنگار بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه مهمل‌بافی‌های ترامپ ریشه در ناکامی‌های پیاپی آمریکا در نقشه‌های شوم خود در سطح منطقه دارد، افزود: راهبردهای هزینه‌بر غرب امروز در پیش چشمان آن‌ها به انحطاط کشیده شده و آنچه اکنون از آمریکا به جهان مخابره می‌گردد، به‌مثابه زوزه یک گرگ خسته است که از سر استیصال، درصدد هراس افکنی کاذب و عوام‌فریبی است.

مسئول دبیرخانه آزاداندیشی ناحیه بسیج دانشجویی بابیان اینکه پیروزی‌های قاطع محور مقاومت در منطقه و سطح اشاعه فوق‌العاده انقلاب اسلامی در سراسر عالم چیزی نیست که آمریکایی‌ها آن را برتابند، تصریح کرد: از سویی تفکرات صهیونیستی یقیناً راحت‌تر بر زبان اشخاص ناآگاه از سیاست جهانی و روان‌پریش همچون ترامپ رانده خواهد شد.

رحیمی با اشاره به اینکه این فعل ترامپ چهره حقیقی آمریکای بدعهد را به‌وضوح به جهانیان نشان داد، اظهار داشت: آنچه ازاین‌پس نیز از سوی او صورت گیرد مؤکد این مسئله خواهد بود.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه ترامپ با رجوع به خوی گاوچرانی خود نسبت به مردم سرافراز ایران فحاشی کرد و با به کار بردن عنوان جعلی خلیج عربی، بغض و کینه خود نسبت به ایران و سطح نازل فکری خود را به همگان نمایاند، اضافه کرد: یقیناً دلارهای نفتی دول مرتجع حاشیه خلیج‌فارس و فشار زیاد صهیونیست‌ها عقل رئیس‌جمهور آمریکا را زایل نموده است.

وی بابیان اینکه کار سخیف آمریکایی‌ها در اعلام عدم پایبندی جمهوری اسلامی به برجام و خواست آنان در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملت غیور کشور مارا پیش از پیش یکدل و متحد ساخته است، اذعان کرد: این موضوع بار دیگر تجلی‌گاه سخنان گوهربار رهبری معظم انقلاب در نامطمئن بودن آمریکایی‌ها بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازنگری در برجام مطلقاً امکان‌پذیر نیست و دولت ما بایستی با هوشیاری و اقتدار کامل در برابر این خواست باطل مقابله نماید.
ارسال نظرات