سید ساجد یعقوبی
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: بیشتر شهدای تقدیمی انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس از دانشجویان انقلابی و سپاه معظم هستنددر بین آنها نخبان شهیدی هستند که باید به دنیا رشادت ها و مقاومت های آنها را اعلام کنیم.
کد خبر: ۸۹۳۴۶۲۳
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴

بیشتر شهدای دفاع مقدس از دانشجویان و پاسدارن هستند

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نشست روسای دانشگاه های و مسئولین نهادهای دانشگاهی اردبیل با فرمانده سپاه اردبیل اظهار داشت: سخنان ترامپ یاوه گویهایی بیش نبود و او یک فردی بیمار است و ما ذره‌ای واهمه از سخنان او نداریم.

وی گفت بهانه ندادن به دست دشمنان محافظت از خودمان است و و استکبار به دنبال بهانه‌ای است تا شرارت‌های خود را افزایش و ادامه دهد.

ایشان با توجه به سخنرانی های اخیر ترامپ تصریح کرد: برجام و و تعهداتی که جمهوری اسلامی ایران داده است با این سخنان از بین نخواهد رفت و ایران در این مذاکرات به دنیا اعلام کرد که ما از در گفتگو وارد شده‌ایم و هر آنچه تابع امر رهبری و انقلاب باشد را اطلاعت خواهیم کرد.

صادقی گفت: بیشتر شهدای تقدیمی انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس از دانشجویان انقلابی و سپاه معظم هستند و نمونه بارز آن سردار شهید پستی و شهید رجبی که از نخبگان دانشگاهی بودند و همچنین شهیدان نوعی اقدم را می‌توان از نخبگان شهید در استان نام برد و بایستی رشادت ها و مقاومت آن عزیزان را به دنیا اعلام کنیم.

وی با اشاره به رشادت های سپاه پاسداران افزود: سپاه پاسداران هویت جمهوری اسلامی ایران و همه مردم این کشور است و ما همیشه حامی این عزیزان خواهیم بود.

بیشتر شهدای دفاع مقدس از دانشجویان و پاسدارن هستند

ارسال نظرات