فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی:

امنیت مرز ایران با جمهوری آذر بایجان ستودنی است

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی، خدمت در سنگر مرزبانی را افتخاری بزرگ برای تمامی مرزبانان کشور دانست و افزود: مرز ایران با جمهوری آذر بایجان از امنیت بالایی برخوردار است
کد خبر: ۸۹۳۴۶۳۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل سردار قاسم رضایی،  در دیدار با مرزبانان استان اردبیل اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران  زیر نظر ولایت فقیه تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت و آرامش هموطنانمان انجام می‌دهند که  با الگوگیری از فداکاری و ایثارگری‌های زمندگان دفاع مقدس در رسیدن به اهداف خود موفق و سربلند بیرون آمده‌اند. 

وی برقراری تعامل با نهادهای دولتی در ایجاد امنیت و ثبات در مرزهای کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و مرزبانان استان اردبیل نیز با تمام قدرت در حال تأمین امنیت و عمل به وظایف میدانی خود هستند.

رضایی مرزبانی را به عنوان یک وظیفه خطیر که همراه با فداکاری و جان‌فشانی سربازان ولایت است، توصیف کرد و افزود: مرزبانان با الگوگیری از رزمندگان 8 سال جنگ تحمیلی با تمام جان و دل در راستای حراست از مرزهای کشور در حال رقم زدن افتخار بزرگی برای کشور هستند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با اشاره به وظایف خطیر مرزبانان در خدمتگذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی، افزود: خدمت در سنگر مرزبانی به عنوان یک افتخار بزرگ برای تمامی مرزبانان کشور محسوب می‌شود و فعالان در این عرصه با تمام عشق و علاقه خود در حال پاسداری از مرزهای کشور هستند.
 

وی به 8 هزار و 700 کیلومتر مرز مشترک جمهوری اسلامی ایران با کشورهای همسایه اشاره کرد و گفت: تعامل مناسب با دستگاه‌های مرتبط امنیتی و نظامی، ایثارگری و دستگیری از یکدیگر به همراه بهره‌گیری از تجارب لازم زمینه پیشبرد اهداف سازمانی و دستیابی به برنامه‌ها و دستورات ابلاغی را در مرزبانی کشور فراهم خواهد کرد.
 

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در خصوص مرز مشترک کشور با جمهوری آذربایجان تصریح کرد:  با برقراری همکاری و تعامل لازم در مرز مشترک ایران با جمهوری آذربایجان مشکل خاصی گزارش نشده و امنیت و ثبات منطقه با وجود بی‌ثباتی و ناامنی کشورهای همسایه ستودنی است.

 

ارسال نظرات