سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروز هیچ ابر قدرتی نمی تواند قدرت سپاه را مختل کند زیرا این قدرت را به برکت خون شهدا و اتحاد همدلی بین مردم و نیروی های انقلابی به دست آورده ایم.
کد خبر: ۸۹۳۴۶۳۹
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱

هیچ ابر قدرتی نمی تواند قدرت سپاه را مختلق کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار جلیل بابازاده بعد از ظهر امروز در جمع روسای دانشگاه‌های اردبیل اظهار داشت: انسجام و وحدت مسئولان و مردم قدرت اصلی ایران را تشکیل می‌دهد و این یک اصل اساسی و مهم برای ما است که باید مورد توجه واقع شده و به هیچ وجه دست کم گرفته نشود.

وی افزود: سپاه از این که همیشه در خدمت مردم باشد و در راستای خدمت‌رسانی به مردم گام بردارد به خود افتخار می‌کند و این مجموعه از سربازان کوچک و ناقابل ملت بزرگ ایران تشکیل یافته که حرکت بزرگی که دانشگاهیان بلافاصله پس از سخنان اخیر ترامپ نشان دادند در راستای احیای نهضت روشنگری بود که برای ما افتخار است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: با توجه به تاثیرات عمیق سپاه در قلب مردم و دنیا این مجموعه همیشه در مقابل هجمه‌های مختلف قرار می‌گیرد ولی این هجمه‌ها جایگاه سپاه را بیشتر و بهتر در قلب مردم تثبیت می‌کند و دشمنان با این اقدام نمی‌توانند به هیچ وجه جایگاه سپاه را در خطر بیندازند.

بابازاده بیان کرد: احترامی که مردم و مسئولان به سپاه دارند به خاطر خلوص نیروهای انقلاب بوده و این احترام در سایه جان‌فشانی‌های شهدای دفاع مقدس و فداکاری‌های رزمندگان اسلام  در سال‌های بعد از انقلاب حاصل شده است و تلاش سپاه بر این است که از این پس از دستاوردهای انقلاب اسلامی با جان و دل دفاع کند.

وی تصریح کرد: سپاه بر خود وظیفه می‌داند که از دستاوردهای علمی دانشگاهیان برای اقتدارآفرینی و افتخارآفرینی مردم جامعه پاسداری و نگهداری کند و برای دستیابی به این اهداف از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند چرا که تجربه ثابت کرده مجاهدت‌های علمی دانشمندان نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: کشور ما به مرحله‌ای از علم و صنعت دست یافته که دشمنان درخواست مذاکره با ایران را مطرح کردند و این حقیقت را می‌دانند که حتی تفکر غلبه کشور ما به ذهنشان خطور نکند و به همین دلیل دشمنان سعی دارند با وارد کردن تهمت‌های ناروا و سیاه‌نمایی در کنار تحریم‌های سنگین خود را آرام کنند.

 

هیچ ابر قدرتی نمی تواند قدرت سپاه را مختلق کند

ارسال نظرات