مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین در مراسم تودیع و معارفه مسئولین سابق و جدید دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین با تاکید بر اینکه توجه به مسئله‌ی جهادعلمی یکی از موضوعات اساسی کشور است گفت: امروز، وظیفه اصلی بسیج دانشجویی ترویج علم و قدم برداشتن در مسیر جهاد علمی است.
کد خبر: ۸۹۳۴۶۴۶
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از قزوین، مراسم تودیع و معارفه مسئول سابق و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قزوین ظهر امروز با حضور منوچهر مهرام ریاست دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین، مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان،حجت‌الاسلام شعبان تقی‌خانی نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان، شیخی معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار شد.

مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت‌های مسئولین سابق و جدید برادر بسیج دانشجویی این دانشگاه اظهار کرد: شهید محسن حججی نمونه بارز یک بسیجی بود که مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) از آن به‌عنوان حجت خدا یاد کرده است.

برزگر خاطرنشان کرد: شهید حججی چون خودش را وقف کرده بود و اخلاص عمل باعث شد به این مقام الهی دست یابد.
وی با تاکید بر اینکه توجه به مسئله‌ی جهادعلمی یکی از موضوعات اساسی کشور است مطرح کرد: امروز، وظیفه اصلی بسیج دانشجویی ترویج علم و قدم برداشتن در مسیر جهاد علمی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین با بیان اینکه دانشجویان بسیجی باید جریان ساز و مطالبه گر باشند و در دانشگاه انقلابی عمل کنند تشریح کرد: با توجه به اینکه باید از مدیران انقلابی تقدیر کنیم، از مدیری که فقط شعار انقلابی گری سر می‌دهد باید با این شعار دادن همراه با اخلاق، انصاف و منطق مقابله کرد.

برزگر گفت: دانشجوی بسیجی باید تابلوی زنده یک انسان کامل باشد و ما نباید کارهایی را انجام دهیم که باعث شود انگ حزبی و جناحی بودن به بسیج زده شود.

در پایان این مراسم از علی صباغی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قزوین تقدیر و سعید ناصرلوئی طی حکمی به‌عنوان مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات