مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ملكان:

سردمداران امریکا با گسترش انقلاب به مرز جنون رسیده اند

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ملكان در نشست اخلاقی، تربیتی فرماندهان و شورای حوزه های این شهرستان، گفت: گسترش روز افزون تفكر انقلاب اسلامي در جهان، سردمداران آمريكا را ديوانه كرده و ترامپ و عوامل فاسد و شيطانی او ديگر از توسعه افكار ناب اسلامی به مرز جنون رسيده اند.
کد خبر: ۸۹۳۴۶۴۹
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح اله مهدي نيا، افزود: استكبار جهاني و امريكا حركت حماسي و ميليوني اربعين را كه موجب نوراني شدن جامعه و تربيت جوانان انقلابي می شود باب طبع و خوشايند خود نمی دانند چراکه مخالف عزت اسلام و مسلمين هستند.

وي خاطرنشان كرد: اوج گرفتن حركت اربعين نشانه اي از به ستوه آمدن ملت هاي مظلوم عالم از جنايات استكبار جهاني است که پرچمدار مقابله با ظلم اين استكبار در دنیا، امام خامنه اي(مدظله العالي) است.

 حجت الاسلام مهدي نيا، ادامه داد: ما ملت ايران نيز بايد تلاش كنيم اين پرچمدار غيور و با عزت را در اين مبارزه ياري کرده و سرباز فداكار و پرتلاشي براي آن پرچمدار شجاع و باصلابت باشيم.

سردمداران امریکا با گسترش انقلاب به مرز جنون رسیده اند

وي در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سخنان سخیف ترامپ، يادآور شد: قدرت جمهوري اسلامي و سپاه صرفأ قدرت سلاح و ادوات نظامي نيست، بلكه اتكا اصلي جمهوري اسلامي، توجه به منبع اصلي قدرت يعني خداوند متعال و معنويت بوده و امكانات نظامي در كنار اين مؤلفه اصلي قرار دارد.

به همت عقيدتي سياسي سپاه ملكان، نشست اخلاقي، تربيتي فرماندهان و شوراي حوزه هاي بسيج خواهران این ناحیه در حسينيه سپاه ملكان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار