مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت ناحیه دورود:

به برکت خون شهدا توانسته ایم مقابل توطئه دشمنان مقاومت کنیم

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت ناحیه دورود گفت : در حالی ریس جمهور آمریکا ما وسپاه را متهم به تروریست میکند که به برکت خون شهدا توانسته ایم مقابل توطئه دشمنان مقاومت کنیم.
کد خبر: ۸۹۳۴۶۵۹
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان؛ یادواره شهدای ۲۵ شهید روستای داریاب دورود با حضور جمعی از خانواده شهداو بسیجیان در این روستا برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام یدالهی با اشاره به تفاوت مرگ طبیعی و شهادت کرد اظهار داشت: شهادت مرگ انسان‌های زیرک وهوشیار است چرا که در مرگ طبیعی انسان متاع جان خود را گم میکند.
وی افزود:شهدا تقدس زنده فضیلت‌ها در متن جامعه هستند ومابه برکت خون شهدا وسپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانستیم قدرپوشالی آمریکا ودشمنان را ازبین ببریم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت ناحیه دورود عنوان کرد:در حالی ریس جمهور آمریکا ما وسپاه را متهم به تروریست میکند که به برکت خون شهدا توانسته ایم مقابل توطئه دشمنان مقاومت کنیم وما نباید یاد و خاطره شهدا رو فراموش کنیم که در غیر اینصورت وفراموشی یاد ان‌ها دشمنان ما امیدوار میشوند چرا که راه آن‌ها فراموش میشود.

وی گفت:شهادت دراموزه دینی اسلام بالاترین نعمتی است که خداوند به بندکان خاص خودش عطا میکند و هیچ سعادتی بالاتر از شهادت نیست و خانواده شهدا کشتی نجات وچراغ هدایت در جامعه هستند که با توکل به خدا وولایتمداری پای انقلاب ایستادند.

حجت الاسلام یدالهی خاطر نشان کرد:آیه قرآن می‌فرماید مردمانی هستند که با صداقت به عهدی که باخدا بستند وفاکردن وجهاد کردن وبه شهادت رسیدن وعده‌ای هم همانند مدافعان حرم در سوریه در انتظار شهادت هستن همانند شهید کاظمی وحججی‌ها که آرزوی شهادت داشتند وببه آن هم رسیدند. واین یادواره‌ها برای متذکر هست و یادآوری که از کجا به کجا امدیهدایم ومقابل دشمنان حق و حقیقت واسلام واین انقلاب ایستادگی کنیم.
انتهای پیام /ز
ارسال نظرات