خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه آنچه که امروز قدرت‌ها را به خشم وا داشته است نقش بی بدیل سپاه و بسیج است، یادآور شد: سپاه و بسیج از بطن انقلاب است و هرکجا که اصل نظام به خطر بیافتد بسیج و سپاه وارد عمل می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۳۴۶۹۶
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰

امروز نقش بی‌بدیل سپاه و بسیج قدرت‌ها را به خشم آورده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سردار مظاهر مجیدی امروز در آیین تودیع و تکریم فرمانده سپاه ناحیه بهار با تسلیت شهادت امام سجاد(ع) بیان داشت: امام سجاد(ع) بنا به خواست خداوند یک ذخیره ای شد تا امامت بماند.

وی افزود: امام سجاد(ع) یکی از ذخیره‌های عاشورا بود که خداوند عنایت کرد که ایشان به شکل دیگری به مبارزه ادامه دهد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در ادامه به نقش و عملکرد سپاه و بسیج اشاره کرد و گفت: اگر امروز در منطقه امنیت هست به خاطر وجود بسیج و سپاه است که قدرتمندانه در مقابله با تکفیری‌ها ایستاده و برقراری امنیت در منطقه و ریشه‌کنی داعش بسیار خوش درخشیده است.

سردار مجیدی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی از ابتدا با تهدیدها و آسیب‌هایی روبرو بوده است، عنوان کرد: سپاه که هدیه حضرت امام راحل بود، توانست با  تمام این تهدیدها مبارزه کند و اجازه عرض اندام به نقشه‌های دشمنان نداد.

وی افزود: امروز سپاه و بسیج به دنبال راه‌اندازی تمدن اسلامی در تمام جهان است و این کار هدف محوری و اصلی سپاه و بسیج است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه گفت: ما باید تمام هسته‌های مقاومت را در سراسر جهان تشکیل دهیم تا مشکلات رفع شود و تمدن اسلامی تحقق یابد.

وی با بیان اینکه ما در روزهای اول انقلاب مشکلاتی را داشتیم اما با نفس قدسی حضرت امام (ره) توانستیم این مشکلات را حل کنیم، ابراز داشت: اگر امروز رئیس جمهور آمریکا درباره ایران اظهار نظر می‌کند به خاطر ترس و واهمه‌ای است که از ایران دارد.

سردار مجیدی با بیان اینکه آنچه که امروز قدرت‌ها را به خشم وا داشته است نقش بی بدیل سپاه و بسیج است، یادآور شد: سپاه و بسیج از بطن انقلاب است و هرکجا که اصل نظام  به خطر بیافتد بسیج و سپاه وارد عمل می‌شوند.

وی افزود: دشمنی استکبار تمام ندارد و رئیس جمهور آمریکا مسائلی را مطرح می‌کنند که در شأن و منزلت ملت ایران نیست و ملت بزرگ ایران به این حرف‌ها گوش نمی‌دهد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه امروز با رهبری‌های قاطعانه مقام معظم رهبری شاهد شکست استکبار هستیم، عنوان کرد: پیروزی در سوریه آنها را عصبانی کرده است.

وی افزود:  رسالت مهم سپاه  در مسجد محوری است بنابراین تمام معضلات و مشکلات و آسیب‌ها در مسجد حل می‌شود و ما باید به مساجد برگردیم.

سردار مجیدی یادآور شد: پیامبر(ص) کار خود را از مسجد شروع کرد و امروز باید مساجد برای برنامه‌ریزی و فعالیت‌های فرهنگی  باشد چراکه در اینصورت بسیاری از مشکلات  در مسجد حل می‌شود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات