خبرهای داغ:
فرمانده سابق سپاه ناحیه بهار عنوان کرد
فرمانده سابق سپاه ناحیه بهار با تأکید بر حمایت از جبهه مقاومت گفت: مردم شهرستان بهار در این زمینه به خوبی ورود کرده و عنوان کرد: همچنین جمع‎آوری کمک به جبهه مقاومت و ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای ایجاد اشتغال نیز از دیگر فعالیت‌ها بوده است.
کد خبر: ۸۹۳۴۶۹۷
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵

ورود خوب مردم بهار در حمایت از جبهه مقاومتبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سرهنگ غلامرضا رجبی در مراسم تودیع و تکریم فرمانده سپاه ناحیه بهار با ارائه گزارشی از عملکرد خدمت خود در شهرستان اظهار داشت: طی 15سالی که در رده‌ها و قسمت‌های مختلف در شهرستان بهار انجام وظیفه می‌کردم.

وی افزود: امیدوارم که توانسته باشم در این مدت تاثیرات مثمر ثمری برای شهرستان ایجاد کرده باشم.

فرمانده سابق سپاه ناحیه بهار ادامه داد: برگزاری اردوهای جهادی، ساخت مسکن، خانه عالم، ساخت سرویس‌های بهداشتی، ترمیم خانه‌های مسکونی نیازمندان و... از اقدامات انجام شده سپاه ناحیه بهار بوده است.

وی با تأکید بر حمایت از جبهه مقاومت و ورود خوب مردم شهرستان بهار در این زمینه عنوان کرد: همچنین جمع‎آوری کمک به جبهه مقاومت و ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای ایجاد اشتغال نیز از دیگر فعالیت‌ها بوده است.

فرماندار بهار نیز در ادامه این مراسم با اشاره به نقش مؤثر بسیجیان در جامعه بین داشت: سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا موجب ایجاد وحدت و انسجام در کشور شده است.

محسن مرادی‌پناه با اشاره به نقش سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف عنوان کرد: سپاه پاسداران در تمام عرصه‌ها به ویژه در ایجاد وحدت نقش بسزایی داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات