خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان گفت : این استان نیاز به توسعه و رفع مشکلات پیش رو و اقدامات زیر بنایی دارد و اساس کارها به سمت توسعه وپیشرفت در همه زمینه ها باشد.
کد خبر: ۸۹۳۴۶۹۹
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در جلسه شورای اداری استان و مراسم تکریم ومعارفه استاندار گلستان که عصر امروز  با حضور دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات صادقانه دکتر صادقلو و خیر مقدم به دکتر هاشمی؛ خطاب به استاندار جدید گلستان اظهار کرد: این استان نیاز به توسعه و رفع مشکلات پیش رو و اقدامات زیر بنایی دارد و اساس کارها به سمت توسعه وپیشرفت در همه زمینه ها باشد.
وی بیان کرد: امیدواریم با توجه به اینکه دکتر صادقلو اهل خدمت به انقلاب هستند درهر جایگاهی که قرار می گیرند موفق باشند و دکتر هاشمی نیز پیشرفت و توسعه استان خصوصاً در بخش های اقتصادی ومشکلات مردم مدنظر قرار دهند .
نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: هرگز سعی نکردم در امورات اجرایی استان دخالت کنم و این را حق استاندار می دانم.
امام جمعه گرگان توجه و میدان دادن به شایستگان اقوام را مورد تاکید قرار داد وگفت: توجه به نسل جوان و بانوان در مسئولیت ها و پرورش نیروهای بومی و توانمندیهای تخصصی موجود در استان بسیار مهم است  که بتوانیم استان توسعه یافته ای از نظر نیروی انسانی داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها