کوثری در گفت و گو با «بسیج»:
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله ای که مقام معظم رهبری هم بارها به آن تاکید نموده اند، خطر نفوذ دشمن در نیروهای خودی برای ضربه زدن به نظام جهموری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۹۳۴۷۱۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶

اسماعیل کوثری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه حماسه 9 دی نشان داد که مردم کشورمان نسبت به حوادث و وقایع سیاسی، بی توجه نیستند، اظهار داشت: آنچه که فتنه گران رقم زدند ضربه به امنیت ملت ایران و منافع ملی بود که خسارت های آن تا مدت ها ادامه داشت و هنوز هم ادامه دارد و در ابعاد اقتصادی، سیاسی،اجتماعی، اعتماد، افکار عمومی و سایر حوزه ها این خسارت ها را مشاهده می کنیم که قاعدتا به این واسطه می توان گفت که از منظر مردم و افکار عمومی ملت ایران، فتنه گران و سران فتنه مطرود هستند.

وی تاکید کرد: چندین سال از پایان فتنه 88 گذشته است اما و مسئله ای که مقام معظم رهبری هم بارها به آن تاکید نموده اند، خطر نفوذ دشمن در نیروهای خودی برای ضربه زدن به نظام جهموری اسلامی ایران است و قطعا این نفوذها در آینده به صورت فتنه خودش را نشان خواهد داد.

کوثری در پایان افزود: در حماسه 9 دی، مردم با ولایت فقیه و آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند و دنیا فهمید که مردم کشورمان به صورت یکپارچه پیرو ولایت فقیه هستند.

ارسال نظرات