اصلانی با اشاره به اینکه امریکا در مذاکرات بین المللی قابل اعتماد نیست، گفت: تحریم سپاه نشان دهنده ناکامی امریکایی ها در برابر این نهاد انقلابی است.
کد خبر: ۸۹۳۴۷۱۵
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹

مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج زنان در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه تحریم سپاه از سوی امریکا و ترویست خواندن آن از سوی شیطان بزرگ که عامل اصلی انجام عملیات های تروریستی در دنیاست، نشان دهنده اثرگذاری فعالیت های سپاه و بسیج در کشور است، گفت: صحبت های احمقانه ترامپ نشان داد که وی دست نشانده صهیونیست است و پشت کردن این فرد به برجام ثابت کرد که امریکا در مذاکرات بین المللی قابل اعتماد نیست و نمی تواند ایران را در عرصه جهانی متهم کند.


وی ادامه داد: آمریکا از همان روزهای نخست اجرای برجام، نسبت به اجرای آن بی تفاوت بود و بارها شاهد نقض برجام بودیم و تحریم سپاه هم یکی دیگر از اقدامات امریکایی هاست که نشان می دهد که آنها اعتقادی به برجام ندارند.


اصلانی در پایان با بیان اینکه تحریم سپاه نشان دهنده ناکامی امریکایی ها در برابر این نهاد انقلابی است،خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارگانی انقلابی است که باعث امنیت کشور در شرایطی شده است که کشورهای همسایه ما درگیر جنگ با تروریست هستند و باید خوشحال باشیم که سپاه هرگز نگذاشته که امنیت کشورمان لکه دار شود.

ارسال نظرات