یادواره ۷۲ شهید حومه شرقی دهدشت در روستای طولیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۴۷۲۳
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴
سربلندی، اقتدار، توسعه و آبادانی امروز جمهوری اسلامی و پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری مدیون جان‌فشانی و رشادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

برگزاری یادواره شهدا یکی از راه‌هایی‌ست که ما می‌توانیم ارزش‌های انقلاب اسلامی را به نسل‌های جدید انتقال دهیم، به طوری که برگزاری این گونه یادواره‌ها بهترین فرصت برای ارزیابی عملکرد مردم و مسئولان در قبال دستاورد‌های شهداست.

دفاع مقدس از نادرترین موضوعاتی است که تمام ملت ما با هر قومیتی که دارند در آن مشارکت داشته اند و در این جنگ نابرابر دو ابر قدرت شرق و غرب برای نخستین بار در کنار هم و روبه‌روی ما ایستادند و آنچه که ما را در دفاع مقدس پیروز کرد و امروز دشمنان از آن می‌ترسند نیروی انسانی با ایمان و با اعتقاد بود.

تبیین شخصیت شهدا، افزایش آگاهی مردم نسبت به اهمیت جایگاه شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ عاشورایی در بین جوانان از مهم‌ترین مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد، زیرا جبهه، جبهه فرهنگی است و دشمن امروز با بکارگیری اینترنت و شبکه‌های مجازی به دنبال تضعیف روحیه جهادی و ایثارگری در جامعه ماست.

برگزاری یادواره شهدا، بیان خاطرات دوران دفاع مقدس و بیان ابعاد مختلف زندگی شهدا، مهم‌ترین راه‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و همه ما وظیفه داریم که این فرهنگ عاشورایی را در بین جوانان ترویج دهیم و آن را زنده نگه داریم تا این انقلاب حفظ شود.

شامگاه دوشنبه با حضور جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد، فرماندار و مسئولان شورای اداری شهرستان کهگیلویه یادواره ۷۲ شهید حومه شرقی دهدشت در روستای طولیان برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه اظهار داشت: یادواره ۷۲ شهید حومه شرقی دهدشت پانزدهمین یادواره‌ای است که در امسال برگزار می‌شود.

سرهنگ سعید برومندزاده افزود: تا پایان امسال ۱۰ یادواره دیگر در قالب یادواره شهدای آبروی محله، پایگاهی و حوزه‌ای در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: هدف از برگزاری این یادواره شهدا علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی نسل جوان با راه، اهداف و آرمان شهداست.
ارسال نظرات