جلسه صمیمی روحانیون شاخص اهل تسنن شهرستان تکاب با مسئولین سپاه تکاب برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۳۴۷۳۴
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این جلسه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تکاب ، به آیات و روایاتی در خصوص وحدت بین مسلمین اشاره نموده و بیان داشت: تنها در صورت وجود وحدت می توان در دل دشمنان اسلام ترس و رعب ایجاد کرد و در برابر آنها ایستادگی کرد.

حجت الاسلام سید صادقی در ادامه افزود: مسلمانان اعم از سنی و شیعه در شهرستان تکاب ضرورت وحدت را به خوبی احساس کرده و در توسعه آن همدل هستند.

وی با اشاره به اینکه وحدت بین مسلمانان تنها با شعار محقق نمی شود، ایجاد عدالت، محبت و احترام به حقوق یکدیگر را از راه های تحقق وحدت در جامعه دانست و افزود: توهین و اهانت از عوامل تفرقه و اختلاف افکنی بین مسلمانان است و باید از ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان جلوگیری کنیم.

حجت الاسلام سید صادقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استکبار جهانی امروز بدنبال ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان است، افزود: گروه های تروریستی نظیر داعش که به بی رحمانه ترین شکل مسلمانان را می کشند و به احدی رحم نمی کنند، از آستین استکبار بیرون آمده اند.

فرمانده سپاه تکاب در این دیدار به مسئله ی اقلیم کردستان عراق پرداخته و گفت: اقدام فاجعه آوری که این روزها در اقلیم کردستان عراق رخ داده به وضوح مشخص است که دسیسه‌ای از سوی دشمنان اسلام یعنی اسرائیل و آمریکا است.

سرهنگ مهدی زینال نژاد در ادامه افزود: داعش با مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های سربازان غیور ایرانی و نیروهای مقاومت در حال نابودی  است و همانگونه که وعده داده شد این گروه تکفیری از جهان برچیده می‌شود  به همین دلیل دشمنان اسلام سعی دارند از طریق همه پرسی استقلال  در اقلیم کردستان آشوب دیگری را در منطقه به راه بیاندازند .

ارسال نظرات