فرمانده سپاه استان البرز:

ایجاد خودباوری، توکل و ایمان به اراده الهی،رمز پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی بود

فرمانده سپاه امام‌حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: آنچه که در جنگ برای جمهوری اسلامی تبیین شد ایجاد خودباوری، توکل و ایمان به اراده الهی است و این باور بود که در جنگ تحمیلی با اینکه تجهیزات کشور کمتر بود ولی پیروزی از آن ملت ایران می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۴۷۵۳
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرج، سردار سیدیوسف مولایی در نخستین سالگرد تدفین دو شهید گمنام دانشگاه پیام نور که عصر امروز در سالن امام علی (ع) دانشگاه پیام نور کرج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو اظهار داشت: مظهر قدرت ایران اسلامی به حق شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم نام دارند.

ایجاد خودباوری، توکل و ایمان به اراده الهی،رمز پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی بود

 

فرمانده سپاه امام‌حسن مجتبی (ع) استان البرز با تاکید بر اینکه اراده مبتنی بر آموزه دینی رمز پیروزی دفاع مقدس است، عنوان کرد: آنچه که در جنگ برای جمهوری اسلامی تبیین شد ایجاد خودباوری، توکل و ایمان به اراده الهی است و این باور بود که در جنگ تحمیلی با اینکه تجهیزات کشور کمتر بود ولی پیروزی از آن ملت ایران می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) همواره به خودکفایی داخلی تکیه داشتند، بیان کرد: مهندسی تجهیزات نظامی  در کشور سبب شد که امروز بعد از 40 سال حکومت اسلامی مجهز به موشک‌های پیشرفته شود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اشاره به عملیات معجزه آسا والفجر 8 که در آکادمی‌های جهان هنوز جزئیات نظامی آن تدریس می‌شود، افزود: تجلی روح ایمان و شهادت در رزمندگان محور مقاومت به این نتیجه رسید که سوریه بعد از 6 سال سقوط نکرده و روز به روز مردم و دولت این کشور با اقتدار می‌شوند و تمام این روحیه درس آموزی از "عاشورای حسینی" است.

وی ادامه داد: شهید حججی نماد استقبال زودهنگام از محرم است و این شهید غوغایی در ایران اسلامی بوجود آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها