اعزام اولین کاروان راهیان نور استان از شهرستان بهمئی

اولین کاروان راهیان نور کهگیلویه و بویراحمد از شهرستان بهمئی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۳۴۷۶۶
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورشاعزام اولین کاروان راهیان نور استان از شهرستان بهمئی استان با بیان اینکه تاپایان سال ۹ هزار نفر دانش آموز از سراسر استان از مناطق جنگی جنوب کشور بازدید خواهند کرد گفت: این کاروان ۲۸۰ دانش آموز پسر پایه اول دبیرستان از مناطق مختلف شهرستان بهمئی به مدت ۳ روز در این اردو از صحنه‌های رزم دفاع مقدس بازدید می‌کنند.
بها الدین ملک حسینی افزود: دانش آموزان این شهرستان، از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس شلمچه، دهلاویه، طلائیه، هویزه، اروند و یادمان‌های شهدای گران قدر جنوب غرب کشور دیدن می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه کاروان دانش آموزی در قالب کاروان راهیان نور برای درس آمادگی دفاعی و با ۸ دستگاه اتوبوس به این مناطق اعزام شدند افزود: اعزام کاروان راهیان نور هر سال تاثیر بسزایی در روحیه ایثار و شهادت طلبی دانش آموزان برجای می‌گذارد.
ملک حسینی با بیان اینکه راویان دفاع مقدس درطول سفر در زمین نور خاطراتی از دوران طلایی دفاع مقدس را برای آنان بازگو می‌کنند و برنامه‌های فرهنگی و هنری مختلف برای دانش آموزان اجرا می‌شود گفت:: با اعزام این کاروان ۲۸۰ نفره تا پایان اسفند ماه امسال ۹ هزار نفر از دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.
سرهنگ آسوده رئیس ستاد راهیان نور استان در این مراسم گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی و آشنایی دانش آموزان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام از مهمترین اهداف اعزام کاروان‌های راهیان نور است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار