خبرهای داغ:
استاندار گلستان گفت:جملات اخیر رییس جمهوری امریکا نشان می دهد که سپاه دقیقاً در نقطه مقابل منافع امریکاست و به این معناست که سپاه محبوب مردم منطقه است.
کد خبر: ۸۹۳۴۷۷۲
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان ، دکتر سید مناف هاشمی در جلسه شورای اداری استان و آیین تکریم و معارفه استاندار گلستان که با حضور وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان گلستانی مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد استانی برگزار شد، تصریح کرد:  استان گلستان یادگار سرداران شهیدی همچون شهیدان مکتبی، اسودی و ملک است و آنها بودند که این امنیت را بوجود آوردند و ما برای سازندگی کشور تلاش می‌کنیم.
استاندار گلستان تصریح کرد: طبیعی است که کشورهای دنیا از قدرت ایران نگران هستند و این نشان از پیروزی ما است و جملات اخیر رییس جمهوری امریکا نشان می دهد که سپاه دقیقاً در نقطه مقابل منافع امریکاست و به این معناست که سپاه محبوب مردم منطقه است و مردم به سپاه و ارتش افتخار می‌کنند و من نیز مسئولیتم را مدیون این عزیزانی هستم که جانشان را در راه دفاع از کشور هدیه کردند.
دکتر هاشمی  بیان کرد: امیدوارم با کمک و حمایت نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان و همه مردم بتوانیم راه توسعه را هموارتر کنیم و عقب ماندگی های گذشته استان را جبران نماییم.
وی اضافه کرد: کل اعتبارات استان 280 میلیارد تومان هزینه‌ای و 700 میلیارد تومان تملک سرمایه‌ای است و نمی توان یک استان را با هزار میلیارد تومان اداره کرد و باید تلاش کنیم اعتبارات استان را افزایش دهیم تا بتوانیم توسعه مورد نظر را ایجاد نماییم.
استاندار گلستان گفت: من خودم را مکلف به خدمت می‌دانم و آقای رئیس جمهور نیز به من توصیه کردند هدف ما پیشرفت کشور و رونق اقتصادی و اشتغال در کشور و حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی و حرکت با اعتدال است.
دکتر هاشمی بیان کرد: جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و تقویت روابط اقتصادی با کشورهای همسایه یکی دیگر از تاکیدهای رئیس جمهور در جلسه هیات دولت بوده است.
وی تاکید کرد: به طور قطع مسئولیتم بسیار سنگین است و من با همه عزیزانی که در جمهوری اسلامی مسوولیت دارند و مورد تایید نظام هستند همکاری و در استان از آنها استفاده خواهم کرد.
دکتر هاشمی خاطر نشان کرد: در مسیر راه و همکاری کار، تلاش، همکاری در جذب سرمایه برای استان، پاکدستی ، ایجاد اشتغال و ارتقا جایگاه بانوان و جوانان از جمله موضوعاتی است که می توانند در زمینه دوستی ها و تعاملات کاری ما را افزایش دهند و تلاش می کنیم از شایستگانی استفاده کنیم که در پایان مسوولیت گزارش قابل قبولی را برای مردم استان داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها