خبرهای داغ:
تعدادی از مسئولین سازمان ها و نهاد های شهرستان اسفراین در پی صحبت ها و یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا علیه مردم ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش ها و موضع گیری هایی داشتند.
کد خبر: ۸۹۳۴۷۸۲
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ تعدادی از مسئولین سازمان ها و نهاد های شهرستان اسفراین  در پی صحبت ها و یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا علیه مردم ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش ها و موضع گیری هایی  داشتند.

 

حجت الاسلام محمدیان امام جمعه شهرستان اسفراین در پاسخ به یاوه گویی های ترامپ گفت: اینکه ملت غیور ایران را  بخواهند تروریست بنامند و یا سپاه پاسداران را  یه تروریست بدانند اینها همه نشان دهنده آن است که با نظام و دستاوردهای نظام مشکل جدی دارند و این ها به دنبال تفرقه هستند.

 

سرهنگ مهدی الهی راد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین گفت: نوع ادبیات ترامپ در سطح جهان هیچ جایگاهی ندارد و این نوع ادبیات نشان از هم گسستگی و تزلزل دولت آمریکا است.

وی ادامه داد:  با توجه به اینکه همیشه مردم ایران با حضور در تمامی صحنه ها پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند ،جواب یاوه گویی های ترامپ را خواهند داد و دولت نیز باید از طریق مراجع قانونی پیگیری این بد عهدی ها و نقض برجام شود چرا که این یک مطالبه مردمی است.

 

مهندس ابراهیم بابایی رئیس شورای شهر اسفراین گفت: همان طور که مقام معظم رهبری پیش بینی کرده بود دولت آمریکا قابل اعتماد نیست و سخنان اخیر ترامپ کاملا این مسئله را روشن کرد.

وی افزود:  ما باید به توانایی خودمان تکیه کنیم و از اختلافات پرهیز کرده و با اطاعت از فرامین هوشمندانه مقام عظمای ولایت ، با وحدت کلمه و استفاده از اقتصاد مقاومتی در رفع مشکلات کشور کوشا باشیم.

بابایی با بیان اینکه هر کشوری که به آمریکا اطمینان کرده ضربه خورده و مستعمره آمریکا شده است گفت:   بی شک سپاه در قلب مردم ایران و مظلومان جهان جای دارد و هیچ کس نمی تواند این نهاد انقلابی را از صحنه خارج کند  چون پاسداران انقلاب نقشه های شوم استکبار جهانی و اسرائیل و دست نشانده های آنها را در منطقه برهم زده است مورد هجمه دشمن قرار گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها