سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم :

بازی خوبی از دو تیم شاهد بودیم / داور بازیکنانمان را عصبی کرده بود

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در پایان دیدار این تیم با ملوان به انتقاد از قضاوت داور مسابقه پرداخت.
کد خبر: ۸۹۳۴۸۱۶
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، حامد بصیری پس از دیدار برابر ملوان بندر انزلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شاهد فوتبال خوبی از سوی دو تیم بودیم که در نهایت با برتری ملوان به پایان رسید؛ ملوان بندر انزلی تیم ریشه دار و قدرتمندی هست و بازی کردن بخصوص انزلی در هر مقطعی دشوار است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ادامه داد: در دقایق ابتدایی بازی تمرکز کافی را نداشتیم ولی رفته رفته بازیکنان خود را پیدا کردند بعد از دریافت گل هم روی دروازه حریف حملات خطرناکی ترتیب دادیم ولی موفق به گلزنی نشدیم.

وی با انتقاد شدید از عملکرد داور دیدار خاطرنشان کرد: همه جا اعلام میکنند که در خصوص داوری صحبتی نکنیم ولی میبنیم که در نهایت همه دراین خصوص اظهار نطر میکنند و فقط ما ساکت هستیم.

بصیری تصریح کرد: داور با ملوان به مراتب مهربان تر از تیم ما بود و با سوت های بی مورد خود از یک طرف و نادیده گرفتن خطا های تیم ملوان از طرفی دیگر سبب عصبی شدن بازیکنانمان شد که این اتفاق هفته هاست که در بازیهایمان تکرار می شود.

بصیری در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر دلیل استفاده سعید یوسف زاده در پست دفاع آخر در این دیدار گفت: با توجه به محرومیت ابوالفضل قربانی و با شناختی که از یوسف زاده این بازیکن با تجربه داشتیم تصمیم گرفتیم از وی در این پست استفاده کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: تیم ما روند روبه جلویی داشته است و قطعا در آینده بهتر خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار