خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قم خبر داد
فرمانده انتظامی استان قم گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی استان طی دو هفته گذشته چهار باند سرقت در قم متلاشی شدند.
کد خبر: ۸۹۳۴۸۲۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار کاظم مجتبایی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پلیس آگاهی استان در جمع خبرنگاران با اشاره به انهدام باندهای سرقت در استان قم اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی استان طی دو هفته گذشته چهار باند سرقت مربوط به منزل، داخل خودرو و طلاجات اطفال متلاشی شدند.

وی ادامه داد: 16 نفر از اعضای چهار باند سرقت در استان قم دستگیر شدند و آن‌ها به 323 فقره سرقت اعتراف کردند، ارزش اموال کشف شده از این سارقین یک میلیارد و 200 میلیون تومان است، 60 درصد سارقین دستگیرشده غیربومی بودند.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: اعضای باندهای سرقت دستگیر شده در استان قم اغلب سوابق شرارت و زورگیری دارند، 90 درصد این افراد دارای هفت تا 10 سابقه جرایم مختلف هستند، بسیاری از سارقین بین 20 تا 35 سال سن دارند.

مجتبایی دغدغه پلیس قم کنترل و مهار سرقت در استان دانست و تصریح کرد: در این راستا قرارگاه مقابله با سرقت در استان قم تشکیل شده است و این قرارگاه به صورت مستمر اخبار مربوط به سرقت را براساس جغرافیای جرم و نوع سرقت‌ها تحلیل و سپس برنامه ریزی لازم را برای مقابله با آن می‌کند.

وی ادامه داد: همکاری مردم و رعایت مسائل حفاظتی می‌تواند به پلیس برای پیشگیری از سرقت کمک کند، پلیس بر پیشگیری از سرقت تاکید دارد، پلیس و مدیران استان قم بر ایجاد فضای امن و آرام برای شهروندان تاکید دارد، با وحدت عمل بین دستگاه‌های امنیتی و دستگاه قضایی به این هدف می‌رسیم.

فرمانده انتظامی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: همیشه پیشگیری مقدم بر اقدامات مقابله ای است و محور پیشگیری هم مردم هستند که باید به توصیه‌های پلیس گوش بدهند و انجام مراقبت‌های لازم را برای حفاظت از خودرو، اموال و منازلشان در دستور کار داشته باشند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها