با حضور خانواده شهید محسن حججی و سردار صفوی در راستای کنگره شهدای دانشجو؛

برگزاری جشنواره سراسری فضای مجازی و رسانه بسیج دانشجویی/ رونمایی از کتاب «نسل سرفرازان»

رئیس دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی عصر روز گذشته در جمع خبرنگاران از برگزاری آیین پایانی جشنواره سراسری فضای مجازی و رسانه بسیج دانشجویی در تبریز با حضور خانواده شهید محسن حججی و سردار صفوی در راستای کنگره شهدای دانشجو خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۴۸۳۳
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربابجان شرقی، فرزان قالیچی با بیان اینکه کنگره شهدای دانشجو در دانشگاه ها بهانه ای است تا دانشگاه ها با ارائه برنامه هایی در این خصوص بتوانند دین خود را به شهدا ایفا کنند، گفت: دانشگاه علمی کاربردی مفتخر است که در این خصوص جشنواره سراسری فضای مجازی و رسانه را برگزار می کند.

وی با اشاره به این که امروزه فضای مجازی یکی از مهم ترین مساله است، افزود: با وجودی که عمر زیادی از ظهور فضای مجازی نمی‌گذرد، ولی این پدیده چنان مرزها را درنوردیده که تا درون خانه‌ها نفوذ کرده است.

قالیچی با اشاره به تاکید رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اهمیت فضای مجازی، اظهارداشت: دشمن در این فضا با ابزارها و برنامه های مختلف تلاش دارد با تسلط بر باورهای ما بتواند بر جامعه مسلط شده و دستاوردهای انقلاب را از بین ببرد.

وی با تاکید به اینکه دشمن نفوذ خود را بر فرهنگ و ارزش های ما از این طریق مدنظر قرار داده است، اضافه کرد: دشمن درصدد ایجاد ناهنجاری های مختلفی است تا از طریق آن ها به خواسته خود برسد و ما باید با هشیاری و سواد لازم بتوانیم به مقابله با آن برآئیم.

قالیچی ضعف بنیاد خانواده، گسترش ارتباطات نامتعارف، انزوای اجتماعی، بحران هویت، شکاف نسل‌ها، اختلال در شخصیت، اعتیاد به اینترنت و کم رنگ شدن ارتباطات خانوادگی را از جمله‌ آسیب های فضای مجازی برشمرد.
 
رئیس جشنواره سراسری فضای مجازی و رسانه برگزاری این جشنواره را در راستای استفاده از ظرفیت دانشجویان از اهداف مهم کنگره شهدای دانشجوی استان عنوان و بیان کرد: این جشنواره در محورهای دانشجوی انقلابی، تمدن و بیداری اسلامی، مطالبه گری و عدالتخواهی و اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.

قالیچی ادامه داد: در مجموع 150 اثر از دانشگاه‎ های علمی کاربردی کشور به دبیرخانه این جشنواره رسیده است که 33 اثر آن مربوط به بخش شهدای دانشجو، 21 اثر مربوط به اقتصاد مقاومتی، سه اثر در بخش مطالبه گری و 18 اثر مربوط به بخش  دانشجو و 75 اثر با موضوع آزاد هستند .
 
وی از رونمایی تمبر یادبود و کتابی در خصوص دانشجویان شهید آذربایجان شرقی با عنوان «نسل سرفرازان» در این جشنواره خبر داد.

آیین پایانی نخستین جشنواره سراسری فضای مجازی و رسانه در راستای کنگره شهدای دانشجوی آذربایجان شرقی به همت دانشگاه علمی کاربردی استان فردا در تالار پتروشیمی تبریز با حضور خانواده شهید حججی و سردار صفوی برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها