خبرهای داغ:
دومین سالگرد شهادت شهید مهدی علیدوست اولین پاسدار شهید مدافع حرم استان قم سه شنبه 25 مهرماه 1396 در مسجد امام حسین(ع) بلوار شاهد قم برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۳۴۸۳۵
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم دومین سالگرد شهادت شهید مهدی علیدوست اولین پاسدار شهید مدافع حرم استان قم سه شنبه 25 مهرماه 1396 در مسجد حضرت علی اصغر(ع) بلوار شاهد قم برگزار خواهد شد.

شهید مهدی علیدوست اولین شهید پاسدار مدافع حرم حضرت زینب (س) از قم و از تکاوران دلیر لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع) قم بود که در حین عملیات مستشاری در سوریه در تاریخ 25 مهر ماه 1394مصادف با سوم محرم بعد از عملیات آزادسازی یکی از روستاهای سوریه که در تصرف داعش بود با برخورد ترکش به پهلویش به درجه  رفیع شهادت نائل آمد.

به همین مناسبت امشب 25 مهرماه 96 بعد از نماز مغرب و عشاء بمناسبت دومین سالگرد این شهید والامقام یادبودی با سخنرانی حجت الاسلام جوشقانیان و روایتگری اسدالله گنجعلی فرمانده لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع) قم در مسجد حضرت علی اصغر(ع) واقع در خیابان توحید بلوار شاهد برگزار خواهد شد.

در ادامه قسمتی از وصیت نامه شهید مهدی علیدوست با رعایت رسم الخط ایشان آمده است:

از وقتي هجوم داعش و اهالي تكفيري را در تلويزيون مشاهده مي كنم خيلي بي قرارم و عطش زيادي وجودم را فرا گرفته براي انتقام از اين قوم ظالم، چرا كه اعتقاد دارم اين قوم از نسل همان ظالماني هستند كه به مادر سادات حضرت زهرا سيلي زدند علي را خانه نشين كردند، امام حسين را مظلومانه به شهادت رساندند و زينب كبري را آواره شهر و ديار غربت كردند و حرمتش را رعايت نكردند. زمان جنگ ميگفتند (ميروم تا انتقام سيلي مادر بگيرم)، الان من هم ميروم تا انتقام بگيرم. از خداي خود سپاسگذارم كه با اينهمه بار گناه من را هم جزء سربازان ولايت قرار داد و يك فرصت براي جبران گناهان كوچك و بزرگم، براي من فراهم ساخت. ميگويند دو چيز است كه آدمي تا آنها را دارد قدر نميداند، يكي امنيت و ديگري سلامتي. الان شرايط جوري است كه بايد برويم تا اين دو چيز را براي مردم كشورم به ارمغان آورم. هدف تكفير كشور ماست و الان جبهه ي ما كاملا مشخص است پس كسي به من خرده نگيرد كه كجا ميروي و براي چه رفتي. ما نسل جوان ادامه دهنده راه حسين هستيم و خون حسين و اهل بيت در رگهاي ما جريان دارد پس ميرويم، ميرويم تا دشمن نتواند نگاه چپ به ناموس ما، به كشور ما، و به انقلاب ما، و به اسلام؛ بكند. از مردم عزيز كشور ميخواهم هيچوقت از مسير ولايت دور نشوند و راه را بارهبري طي كنند. چون راه اسلام و انقلاب فقط بارهبري سيد علي به مقصد مي رسد و هيچكس نميتواند بهتر از ايشان اين انقلاب را پيش ببرد. نماز خواندن كمك ميكند تا به اصول انقلاب پايبند باشيم. البته نمازي كه از ته دل باشد نه بخاطراين كه فقط تكليف خود را انجام دهيم. نماز از گمراهي نجات ميدهد، پس به نماز اهميت زيادي بدهيد همينطور قرآن كه راه را به ما نشان ميدهد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها