خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاینات:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات گفت: اگر شاخص‌های انقلابی‌گری را بشناسیم به اینجا نمی‌رسیم که شخصی همچون ترامپ یک ملت بزرگ را اینگونه خطاب کند و آن‌ها را "ملت تروریست" بنامد، چرا که قرآن کریم به صراحت هشدار می‌دهد که دشمنان را به دوستی نگیرید.
کد خبر: ۸۹۳۴۸۴۰
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام ملک‌آبادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاینات  در آئین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی شهید مفتح(ره) قاینات ضمن گرامیداشت جایگاه شهدای دانشجو و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: ساختاری که جوان مؤمن انقلابی را به دفاع از ارزش‌های انقلاب و حضور در جبهه مقاومت تشویق می‌کند شاکله ارزشمندی به نام بسیج می‌باشد.

وی افزود: سرمایه بسیج دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران است.

وی  با اشاره به مؤلفه‌های بسیج از دیدگاه مقام معظم رهبری، اولین مؤلفه بسیج در کلام مقام معظم رهبری را اتکا به بصیرت و تحلیل در شناخت جریانات روز سیاسی عنوان کرد و گفت: دومین مولفه‌ای که رهبر معظم انقلاب در وصف بسیج اشاره می‌کنند جناحی نبودن بسیج است چرا که بسیج لشکر و ذخیره انقلاب است و بی‌بصیرتی بسیاری از بزرگان و افراد تأثیرگذار در انقلاب ضربه بزرگی به اسلام و انقلاب وارد کرده است.

حجت الاسلام ملک آبادی  با بیان اینکه سومین مولفه بسیج از دیدگاه مقام معظم رهبری تحقق و تبلور مردم‌سالاری دینی است، اضافه کرد: شاکله بسیج همان مردمی هستند  که از ابتدای انقلاب تاکنون در مقابل فشارهای گوناگون دشمن ایستادگی کرده و تهدیدها و تحریم‌های دشمن را با مقاومت خود بی‌اثر کردند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه سپاه قاینات با بیان اینکه تأسیس بسیج دانشجویی از ابتکارات شخص امام خمینی(ره) بود، عنوان داشت: بسیج دانشجویی در تبیین گفتمان انقلاب نقش موثری دارد.

ملک‌آبادی با اشاره به انتظارات مقام معظم رهبری از بسیج دانشجویی گفت: اولین مسئله‌ای که مقام معظم رهبری آن را به عنوان یک ویژگی مورد انتظار از بسیج دانشجویی بیان کردند مسئله انقلابی‌گری بود.

وی با بیان اینکه انقلابی‌گری مدنظر مقام معظم رهبری شاخص‌هایی دارد که باید در چارچوب آن حرکت کرد، تصریح کرد: مهم‌ترین شاخصه انقلابی‌گری اعتقاد به اسلام ناب در برابر اسلام آمریکایی می‌باشد که شامل اسلام متحجر و اسلام سکولار است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه سپاه قاینات با اشاره به جنایات بی‌رحمانه و وحشیانه داعش تصریح کرد: نماد اسلام متحجر داعشی‌هایی هستند که کلینتون وزیر خارجه وقت آمریکا به صراحت می‌گوید ما داعش را خلق کرده و در سفر به بیش از ۱۰۰ کشور سران آن‌ها را به حمایت از این گروه تروریستی قانع کردیم.

ملک‌آبادی با بیان اینکه علاوه بر اسلام متحجر، اسلام سکولار شاخه دیگری از اسلام آمریکایی است تصریح کرد: اسلام سکولار اسلامی است که به فرهنگ و اخلاق و چارچوب‌های دینی در عرصه اجتماع و روابط بین‌الملل و غیره بی‌تفاوت بوده و سعی و تلاش دشمن نیز اشاعه این تفکر در محیط دانشگاه‌های کشور و جوامع اسلامی است.

وی با بیان اینکه دومین مطالبه مقام معظم رهبری از بسیج دانشجویی اعتقاد به مبانی عمیق اسلام است، تبیین کرد: دشمن امروزه با ابزارهای گوناگون به دنبال القای نا امیدی به جامعه و به ویژه جوانان از مقاومت در برابر دنیای استکبار است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه سپاه قاینات اضافه کرد: سومین مطالبه مقام معظم رهبری از بسیج دانشجویی دشمن‌شناسی است که در راستای همین مسئله بسیج دانشجویی را موظف به این مسئله کرده‌اند که جامعه دانشگاهی اعم از دانشجو و استاد را به تحلیل رسانده و با شناخت از روش‌های دشمن با او مقابله کرد.

ملک‌آبادی با بیان اینکه تقوای سیاسی و دینی چهارمین مطالبه رهبر معظم انقلاب از بسیج دانشجویی است، اضافه کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند نباید به سبب این که شخصی اعتقاد کمتری دارد به ضدولایت‌فقیه بودن متهم شود.

وی افزود: اگر شاخص‌های انقلابی‌گری را بشناسیم به اینجا نمی‌رسیم که شخصی همچون ترامپ یک ملت بزرگ را اینگونه خطاب کند و آن‌ها را "ملت تروریست" بنامد چرا که قرآن کریم به صراحت هشدار می‌دهد که دشمنان را به دوستی نگیرید.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه سپاه قاینات در پایان ضمن تشکر از زحمات و فعالیت‌های 19 ماهه اکبری در بسیج دانشجویی شهرستان قاینات خواستار پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری از بسیج دانشجویی از سوی مسئول جدید بسیج دانشجویی شهرستان قاینات شد.

دراین مراسم که جمعی از دانشجویان دانشگاههای قاین ومسئولین دانشگاهها وموسسات آموزش عالی شهرستان وهمچنین مسئولین استانی وشهرستانی حضور داشتند از زحمات 19ماهه محمد علی اکبری تجلیل وسید محمود شفیعی به عنوان سرپرست بسیج دانشجویی شهرستان معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها