خبرهای داغ:

بیانیه بسیج دانشجویی دانشکده کوثر ملایر در پاسخ به اهانت‌های ترامپ

بسیج دانشجویی دانشکده کوثر شهرستان ملایر در پاسخ به اهانت‌های ترامپ علیه ایران بیانیه‌ای صادرکرد .
کد خبر: ۸۹۳۴۸۷۸
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

بیانیه بسیج دانشجویی دانشکده کوثر در پاسخ به اهانت‌های ترامپ علیه ایرانبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، بسیج دانشجویی دانشکده کوثر شهرستان ملایر در پاسخ به اهانت‌های ترامپ علیه ایران بیانیه‌ای صادرکرد.

در این بیانیه آمده است:
بسمه تعالی

حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) می فرمایند: بروید در همان خلیج خوک ها؛ خلیج فارس خانه ماست.

اشاره فرمانده معظم کل قوا به خلیج خوک ها کنایه ای به ضعف ارتش آمریکا و عملیات ناموفق «خلیج خوک ها» در کوبا بود که می‌فرمایند: «از آن طرف دنیا می آیدند رزمایش برگزار می‌کنند، خب بروید همان خلیج خوک ها، اینجا چه می‌کنید؟ خلیج فارس خانه ماست جای حضور ملت ایران است، این طور باید با قدرت های زیاده خواه مواجه شد.»

ترامپ بهتر است در بلایی که نادر مهدوی بر سر us_Navy آورد بیشتر بخواند تا خلیج فارس و سپاه پاسداران را بهتر بشناسد؛ و ثانیا بداند وارد کدام حریم شده و تجاوز به حرمت ایرانیان چه عاقبتی دارد.

در صورت ادامه این روند حمایت بیش از پیش تشکل های انقلابی را در بر خواهد گرفت که دشمنان این مرز و بوم بدانند مردم ایران پاسخ اینگونه اقدامات را با همیشه در صحنه بودن خود داده و می‌هند.

همانطور که دیدیم جوانان این کشور نظیر شهید «حججی» به تأسی از شهدا و مدافعان حرم چگونه یاوه گویی های دشمنان و آمریکا را نه تنها در حرف بلکه در عمل هم پاسخ دادند.

توصیه ما بسیجیان و دانشجویان به مسئولین و دولتمردان این است که اگر از گذشته و بدعهدی آمریکا در تاریخ کوتاه این کشور درسی نگرفته بودند، از برجام و مذاکره با کدخدا عبرت بگیرند و بدانند که اینها قابل اعتماد نیستند تا آنها هم جغرافیا یاد بگیرند و بداند که خلیج همیشه فارس بوده و نشانشان دهیم که این جوانان مومن و انقلابی هستند که پشتوانه شما و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و خواهند بود.

و من ا... التوفیق

بسیج دانشجویی دانشکده کوثر

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار