تنگستان قهرمان مسابقات فوتسال بسیج استان بوشهر شد

بوشهر-تیم منتخب لیگ فوتسال صالحین تنگستان توانست به اقتدار در مسابقات فوتسال بسیج استان در رده سنی نوجوانان زیر 17 سال ظاهر شود و با غلبه بر رقیبان خود عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را ازآن خود کند.
کد خبر: ۸۹۳۴۸۸۰
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸

تنگستان قهرمان مسابقات فوتسال بسیج استان بوشهر شد

تیم منتخب لیگ فوتسال صالحین تنگستان توانست به اقتدار در مسابقات فوتسال بسیج استان در رده سنی نوجوانان زیر 17 سال ظاهر شود و با غلبه بر رقیبان خود عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را ازآن خود کند.

شاگردان محمد مظلوم در این دوره از مسابقات که به صورت حذفی برگزار شده بود ابتدا در شهرستان تنگستان و در سالن نه دی از تیم بسیج دشتی میزبانی کردند که در این مسابقه توانستند حریف خود را 9 بر 4 مغلوب خود سازند.

تیم فوتسال بسیج تنگستان با صعود به دور بعد در مرحله نیمه نهایی تیم فوتسال گنگان را پیش رو داشتند که اتوانستند در یک بازی خوب و مقتدرانه با نتیجه 9 بر یک کنگانی ها را از پیش رو بردارند.

مسابقه فینال مسابقات بسیج استان بوشهر بین دو تیم تنگستان و دشتستان برگزار شد و این تنگستانیها بودند که با غلبه بر حریف خود عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

گفتنی است دیدارپایانی با نتیجه 5 بر دو به سود فوتسال بسیج تنگستان خاتمه یافت.

تیم فوتسال بسیج تنگستان با هدایت محمد مظلوم ومربیگری حسین دشتی و سرپرستی سید حسن مهدی پا به این دوره از مسابقات گذاشت که با کسب عنوان قهرمانی در مسابقات کشوری که در آبان ماه سال جاری برگزا می شود شرکت خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار