خبرهای داغ:
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی خبر داد
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از اخذ موافقت برای راه‌اندازی بیمارستان 120 تختخوابی در شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۴۸۸۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰

اخذموافقت برای راه اندازی بیمارستان 120 تختخوابی اسدآباداکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: ادغام دو بیمارستان امیرالمومنین(ع) و حضرت قائم(عج) امری گریزناپذیر بود زیرا بیمارستان امیرالمومنین(ع) در ارزشیابی انجام گرفته مورد تایید قرار نگرفت و به علت موارد بیمه ای جزء بیمارستان‌های بدهکار محسوب می‌شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر این امر، نبود نیروی انسانی کافی در فازجدید بیمارستان قائم(عج) از علل دیگری بود که باعث شد این انتقال را انجام دهیم.

عضوهیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اورژانس بیمارستان جدید بعد از اورژانس مرکز استان بزرگ‌ترین مرکز در نوع خود است.

وی با اشاره به بار زیاد مراجعین به این مرکز اورژانس گفت: اسدآباد تا رسیدن به استاندارد درمانی فاصله دارد و برای رسیدن به این مهم لازم است اقدام به ساخت بیمارستان جدیدی در شهرستان شود.

رنجبرزاده گفت: با توجه به فرا رسیدن فصول سرد سال ازدحام مراجعین به اورژانس زیاد می‌شود و لازم است در این زمینه با اتخاذ تدابیری از اتلاف وقت مردم جلوگیری کرد.

وی افزایش قطعی تعداد پزشکان و راه اندازی احتمالی مرکزی موقت برای بیماران سرپایی را از مواردی دانست که برای حل این مشکل پیش‌بینی شده است و افزود: سیستم درمانی شهرستان در درازمدت نیاز به ایجاد تخت‌های جدید  خواهد داشت که برای اجرایی کردن این ایده مقدمات کار انجام شده است.

نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی اخذ موافقت برای دریافت اعتبار 100 میلیارد ریالی از معاون اول رییس جمهور و موافقت وزیر بهداشت برای احداث بیمارستان 120 تخت خوابی امیرالمومنین(ع) را از جمله اقداماتی عنوان کرد که در این راستا انجام شده است.

وی با بیان اینکه زمان اولیه برای افتتاح این طرح چهار سال تخمین زده شده است، بیان داشت: پیگیری مطالبات مردم را حق خبرنگاران شهرستان می‌دانم و از شنیدن این مطالبات استقبال می‌کنم.

رنجبرزاده در رابطه با قاعده حضورش در شهرستان نیز گفت: برای پیگیری برخی از کارها لازم است در تهران حضور داشته باشم و پیگیری برخی از کارها نیز در اسدآباد میسر می‌شود.

وی اضافه کرد: حضور در وزارتخانه ها، تصویب مصوبات مجلس و جلسات کاری با مسئولین ارشد کشور در تهران و پیگیری کارها در شهرستان قابل انجام است.

عضوهیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: هر زمان لازم بوده در تهران بوده ‌م و هر زمانی نیز لزومی به حضورم در شهرستان بوده در دیار سیدجمال حضور پیدا کرده‌ام.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات