بیانیه:

لجن پراکنی رئیس جمهور آمریکا نقاب از چهره بزک کرده شیطان بزرگ انداخت

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شمال شرق استان تهران با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت اهانت های رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران اعلام کرده است:بار دیگر لجن پراکنی توهین‌آمیز رئیس جمهور آمریکا نقاب از چهره بزک کرده شیطان بزرگ انداخت و حتی فرصت ماله‌کشی را از دلباختگان به غرب را ربود.
کد خبر: ۸۹۳۴۸۹۴
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی،  شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شمال شرق استان تهران با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت اهانت های رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران اعلام کرده است: لجن پراکنی توهین‌آمیز ترامپ فرصت ماله‌کشی را از دلباختگان به غرب را ربود.

متن این بیانیه به شرح زیر است: 
 
بار دیگر لجن پراکنی توهین‌آمیز رئیس جمهور آمریکا نقاب از چهره بزک کرده شیطان بزرگ انداخت و حتی فرصت ماله‌کشی را از دلباختگان به غرب را ربود.
 
سرانجام سخنرانی ترامپ، پیرامون ایران و مسئله هسته‌ای ایراد شد و همه به غیر قابل اعتماد بودن و ذات فریبکار سیاست‌های این کشور واقف شدند. ما که هرگز موعظه‌های رهبر حکیم‌مان را فراموش نکرده بودیم که فرمودند: "عجله نکنید و فریب لبخند آن‌ها را نخورید. دشمن خرش از پل بگذرد، برمی‌گردد و به ریش شما می‌خندد".
 
اما برخی که غرق در منافع حزبی به جای منافع ملی بودند می‌گفتند «ما عمامه داریم، آن‌ها نمی‌توانند سر ما کلاه بگذارند. اما امروز خوب داریم می‌بینیم که چه کلاه گشادی سرتان رفته است!» به یک معنا از آن دیوانه تشکر می‌کنیم. تشکر بابت نمایش چهره واقعی شیطان بزرگ. اگر کسی نمی‌دانست، فکر می‌کرد این تاجر ابله، از جمهوری اسلامی پول‌های کلان گرفته تا چهل سال عدم اعتماد آیت الله خامنه‌ای به آمریکا را به اثبات برساند.
 
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. البته یک تشکر دیگر هم به او بدهکاریم. استفاده از واژه جعلی به جای خلیج فارس گرچه حاشیه‌ای بیش نیست، اما بسیار به وحدت ملت ایران در انزجار از آمریکا افزود. بماند که هنوز کریستف کلمب شما‌ها را کشف نکرده بود که ما خلیج فارس داشتیم. بدون شک اکنون بیش از همه وقت وحدت و انسجام تمام اقشار امت ضروری به نظر می‌رسد، اما سخنان مهمی با رئیس جمهور کشورمان داریم.
 
آقای رئیس جمهور، واکنش عزتمندانه و به موقع جنابعالی که در جهت تغییر محاسبات آمریکایی‌ها و آغازی بر پایان عقب‌نشینی‌ها بود، مورد حمایت ملت شریف و همیشه در صحنه ایران است. گرچه شما حرفی را زدید که چهار سال پیش خود و هوادارانتان به آن می‌خندیدید و آن حرف این بود که «آمریکا قابل اعتماد نیست»، ولی ما از این موضع که اگر برجام منافع ملی ما را تأمین نکند، ارزشی نخواهد داشت، با تمام وجود حمایت کرده و به شما اطمینان قلبی می‌دهیم که نخواهیم گذاشت در مواجهه با حملات یاوه‌گویان غرب‌زده و فتنه‌گران رسانه‌ای تن‌ها بمانید.
 
همچنین باید گفت: صحبت‌های نسنجیده و احمقانه‌ی ترامپ در خصوص سپاه پاسداران نوعی طنز به شمار می‌رود؛ چرا که همراهی و پشتیبانی گروه‌های تروریستی از طرف آمریکای جنایتکار و در مقابل آن، مبارزه‌ی سپاه پاسداران و جمهوری اسلامی ایران با گروه‌های تروریستی بر هیچ کس پوشیده نیست.
 
بی شک حضور نیروهای غیور سپاه پاسداران و جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم جبهه‌ی مبارزه با تروریسم در سوریه، عراق و لبنان دلیلی محکم بر این فرمود: ه‌ی امام خمینی (ره) است که «اگر سپاه نبود کشور هم نبود». به راستی اگر مدافعین حرم امروز در سوریه و عراق به جنگ با گروه‌های تروریستی نمی‌رفتند؛ اتفاقی که چندی قبل در تهران رخ داد، امروز گریبان گیر کوچه پس کوچه‌های تمام شهرهای کشور بود.
 
ما بسیجیان و دانشجویان دانشگاه‌های شمال شرق استان تهران، همانند همه مردم ایران علاوه بر محکوم کردن سخنان ترامپ و دیگر حامیانش به آن‌ها متذکر می‌شویم، ما مردم ایران در کنار یکدیگر ایستاده‌ایم و در راه مبارزه با صهیونیسم جهانی قیام خواهیم کرد و همچنین حمایت‌های قاطع خود را از سپاه پاسداران به عنوان رکنی مقتدر از ارکان دفاعی کشور و مبارزه با تروریسم اعلام داشته و بر این فرمایش امام خمینی (ره) تاکید می‌کنیم: "تا شرک و کفر هست، مبارزه هست؛ و تا مبارزه هست، ما هستیم. "
ارسال نظرات
آخرین اخبار