خبرهای داغ:
عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: جذب سرمایه گذار در قم یکی از ضروری‌ترین مسائل است بنا بر این از مسئولان انتظار می‌رود هرچه سریعتر، ستادی را با حضور نمایندگان شورای شهر و شهرداری تشکیل دهند تا موانع سرمایه گذاری در قم بر طرف شود.
کد خبر: ۸۹۳۴۹۰۵
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علیرضا احمدی در دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم که دوشنبه شب در ساختمان شهید باکری برگزار شد با تاکید بر اهمیت حفظ حریم و حرمت شهر قم بیان کرد: همه اعضای شورای اسلامی شهر قم می‌کوشند تا ضمن حفظ حریم و حرمت شهر قم به عنوان یک شهر مقدس و مذهبی و همچنین حفظ جایگاه کریمه اهل بیت‌(س) به اهداف خود که همه آن‌ها در راستای رضایت شهروندان است دست‌ یابند.

وی افزود: انسجام، همدلی و هماهنگی در شورای اسلامی شهر قم اهمیت بسیار زیادی دارد و پیشبرد اهداف در حوزه مدیریت شهری بدون انسجام و همدلی ممکن نیست.

عضو شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: عدم انسجام و همدلی موجب اتلاف انرژی، زمان و همچنین ناقص ماندن طرح‌ها و پروژه‌ها می‌شود و در نهایت تنها مردم هستند که ضرر می‌کنند؛ بنا بر این ما به عنوان نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر قم، آمادگی هرگونه همکاری و همدلی که منجر به پیشبرد اهداف عالیه شود را داریم.

وی ادامه داد: نکته دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد جلوگیری از استفاده و رایج شدن اصطلاح نامبارک و زشت پایین شهری و بالاشهری است که در این مورد نیز مسئولان باید با همکاری و همدلی اجازه ندهند که این گونه اصطلاحات در میان مردم رایج شود.

احمدی با بیان این‌که در پردیسان میلیارد‌ها تومان برای خدمات‌رسانی به شهروندان هزینه شده است، اظهار کرد: مشکلات پردیسان به تمامیت شهر قم گره خورده است و اگر این روند ادامه یابد، در آینده دچار یک بحران فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی می‌شویم.

وی با تاکید بر رفع شدن مشکلات مردم در پردیسان تصریح کرد: برای رفع مشکلات مردم در پردیسان، مسئولان وزارت راه و مسکن و شهرسازی باید در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهند.

عضو شورای اسلامی شهر با بیان این‌که تمام نقاط شهر قم ارزش بسیار زیادی دارد گفت: باید تلاش کنیم که قم را ارزان نفروشیم و این بدان معناست که نباید با بیان این‌که منطقه‌ای در قم ارزش ندارد، موجب به وجود آمدن مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی شویم.

وی با بیان این‌که اعضای شورای اسلامی شهر قم نماینده تمام مردم شهر قم هستند بیان کرد: شهر قم سالانه میزبان بیش از ۲۰ میلیون زائر است و این بدان معنی است که در شهر قم بیش از ۲۰ میلیون شهروند موقت وجود دارد، بنا بر این باید برنامه‌ ریزی دقیقی برای خدمت‌رسانی به زائران به ویژه در ایام و مناسبت‌های خاص انجام شود.

احمدی افزود: شورای اسلامی شهر در اصل یک پارلمان مردم محور است بنا بر این دستگاه‌های نظارتی باید کمک حال شورای اسلامی شهر در پیشبرد اهداف و رفع موانع و معضلات موجود باشند و به نوعی برای تقویت این پارلمان مردم محور تلاش کنند.

وی با تاکید بر اهمین جذب سرمایه گذار در گفت: جذب سرمایه گذار در قم یکی از ضروری‌ترین مسائل است بنا بر این از مسئولان انتظار می‌رود هرچه سریعتر، ستادی را با حضور نمایندگان شورای شهر و شهرداری تشکیل دهند تا موانع  سرمایه گذاری در قم بر طرف شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها