خبرهای داغ:
عضو شورای قشر سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه:
عضو شورای قشر سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه گفت: مواجه ترامپ با ایران، بخشی از پازل تکرای و ناموفق نظام سرمایه داری و لیبرال دموکراسی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۹۳۴۹۴۷
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، خسرو تمری عضو شورای قشر سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در واکنش به لفاظی های اخیر رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: ترامپ بخشی از هویت نظام سرمایه داری و لیبرال دموکراسی است.

 

وی افزود: مواجه امروز آمریکا با ایران یک مواجه تاریخی و ایدئولوژیکی  است و این امر در دوره های گذشته نیز به شکل ناموفقی بارها تکرار شده است لذا بی هیچ روی رفتارهای دولتمردان آمریکا و شخص ترامپ غیر منتظره نیست.

 

تمری تصریح کرد: درمواجه ایران و آمریکا در تحولات اخیر جهانی با محوریت آسیای غربی، برنده اصلی ایران اسلامی با کمک نیروهای نظامی به ویژه سپاه پاسداران بوده که توانسته است نقشه های شیطانی نظام سرمایه داری را در سطح منطقه ناکام کند.

 

عضو شورای قشر سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: عصبانیت ترامپ در حقیقت بیانگر و حاکی از شدت عصبانیت نظام سرمایه داری و لیبرال دموکراسی غرب با محوریت آمریکا از ایران و نیروهای مجاهد سپاه پاسداران است و این عصبانیت خللی در مسیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از عزت ملت های مسلمان ایجاد نمی کند.

 

وی ادامه داد: امروز جهان شاهد اقتدار ایران اسلامی است و یقینا دشمنان ایران از این اقتدار نگران هستند و تاب تحمل قدرت فرامنطقه ای ایران را ندارند به همین دلیل با ابزارهای مختلف در تلاش هستند تا مانع افزایش این قدرت شوند، قدرتی که روز به روز بر محبوبیت آن در سطح ایران و منطقه افزوده می شود.

 

تمری با اشاره به اتهام واهی ترامپ به نیروهای مخلص و انقلابی سپاه پاسداران اذعان داشت: بدون شک در این مسیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان پرچمدار مبارزه علیه سلطه امپریالیسم در منطقه نقش بی بدیلی داشته و به عنوان خار چشم دشمنان ، مانع تحقق مطامع قدرتهای جهانی شده است و لذا هرگونه تلاش برای حذف این قدرت بکار خواهند گرفت.

 

عضو شورای قشر سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه افزود: امروز سپاه پاسداران رمز جاودانگی و عزت و آرامش ایران و منطقه است و محبوبیت آن در سطح کشورهای منطقه روز به روز افزایش می یابد. و اگر سپاه و اقتدار سپاه نبود اربیل و بغداد و دمشق نیز در تصرف داعشیان آمریکایی می بوند.

 

وی در پایان گفت: تلاش دولت آمریکا به نمایندگی از نظام سرمایه داری و لیرال دموکراسی غرب با وحدت ملت ایران ناکام خواهد ماند و توهین های دولتمردان آمریکایی برای ایجاد تفرقه در صفوف ملت ایران راه بجایی نخواهد برد و بدون شک تمام احزاب سیاسی در کنار و در دفاع از اقتدار نیروهای نظام شعار وحدت را سر می دهند.

ارسال نظرات