معاون فرهنگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشورمطرح کرد:
معاون فرهنگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: دشمنان به دنبال این هستند که بنای انسان ساز خانواده، بنای ایمان و تقوا را در هم شکنند و برنامه‌های متعددی را به کار گرفتند و تا حدودی موفق شده اند.
کد خبر: ۸۹۳۴۹۵۴
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی دامغانی درگرهمایی ائمه جمعه ۵ استان کشور با محوریت "مبانی تحکیم خانواده اسلامی"که هم اکنون در سالن اجتماعات اداره کل کمیته امداد استان لرستان در حال برگزاری می‌باشد اظهار داشت: دشمنان به دنبال این هستند که بنای انسان ساز خانواده، بنای ایمان و تقوا را در هم شکنند و برنامه‌های متعددی را به کار گرفتند و تا حدودی موفق شده اند.


وی افزود: دشمن برنامه‌های مختلفی را از مهد کودک تا دانشگاه و در تمام بلاد اسلامی خصوصا نظام جمهوری اسلامی برای رشد و توسعه خانواده‌ها در نظر گرفته‌اند.


معاون فرهنگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشورعنوان کرد: کار‌های فراوانی را دشمن انجام داده و چالش‌های فراوانی را پیش روی ما گذاشته است وانواع روش‌ها را برای تضعیف بنیان خانواده به کار می‌گیرند.


وی بیان کرد: افزایش طلاق، افت و کاهش ازدواج و بالا رفتن سن جوانانی که به ازدواج تن نمی‌دهند، اختلافات خانواداگی همه آثاری است که به دنبال تحریک‌ها و فعالیت‌های فساد انگیز دشمن و دست‌های آلوده در داخل کشور پدید آمده است تا آنجا که امروز بحث انقلاب جنسی را راه می‌اندازند.

موسوی گفت: لازم است هم اندیشی و برنامه ریزی شود که فعالیت‌های موثری را در مقابله با این حرکت دشمن داشته باشیم.



انتهای خبر/z
ارسال نظرات