خبرهای داغ:
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی عجب شیر گفت: چهارمین جشنواره منطقه ای هنرهای تجسمی عجب شیر با حضور شهرستان های مراغه، بناب، عجب شیر، ملکان و آذرشهر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۳۴۹۹۷
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرهاد جبارپور با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با موضوع اقتصاد مقاومتی، فرهنگ ایرانی و اسلامی ، فرهنگ ایثار و شهادت، حجاب و عفاف، احیای دریاچه ارومیه و مناطق گردشگری عجب شیر به صورت منطقه ای برگزار می شود.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان باید آثار ارسالی خود را بر اساس مقرارت چهار مین جشنواره هنرهای تجسمی ارسال کنند از جمله : آثار ارسالی جدید و مرتبط با یکی از موضوعات جشنواره بوده و در سایر همایش ها و جشنواره ها حائز رتبه یا مقام نشده باشد و تعداد آثار ارسالی برای هر نفر بیش از دو اثر نباشد .

جبارپور در خصوص تقویم برگزاری جشنواره گفت: آیین اختتامیه این جشنواره در چهاردهمین روز از دی ماه ٩٦ برگزار خواهد شد و آثار منتخب برای بخش مسابقه  در قالب نمایشگاهی برای بازدید علاقه مندان ارائه خواهد شد و تاریخ برپایی نمایشگاه طی روزهای ٧ تا ١٢ دی ماه می باشد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی عجب شیر با اعلام اینکه این جشنواره در دوبخش نقاشی و خوشنویسی برگزارخواهد افزود: بخش خوشنویسی در قالب نستعلیق و شکسته نستعلیق برگزار می شود.
وی با اشاره به بخش جنبی نمایشگاه اظهار داشت: این بخش با محوریت هنرهای سنتی اعم از قلم زنی، حکاکی، نقاشی روی سفال و مینا کاری اجرا خواهد شد.
فرهاد جبارپور اضافه کرد: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عجب شیر و انجمن هنرهای تسجمی این شهر برگزار خواهد شد.
علاقه مندان می توانند آثار هنری خود را  تا ٢٥ آذر ماه و مطابق  با شرایط و مقررات جشنواره به آدرس عجب شیر، خیابان امام خمینی (ره) مجتمع فرهنگی وهنری عجب شیر، انجمن هنرهای تجسمی ارسال کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها