خبرهای داغ:
میری در نشست بصیرتی پایگاه المهدی بسیج اصناف حوزه الهادی شاهرود گفت: باید تلاش کنیم جوانان را به مساجد و برنامه‌های دینی جذب و از آسیب‌هایی که توسط ابزار نرم دشمن به آن‌ها وارد می‌شود آگاهسازی نماییم و باید از ظرفیت بسیج در این راستا استفاده کرد.
کد خبر: ۸۹۳۵۰۵۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدابراهیم میری در نشست بصیرتی با موضوع آسیب‌های اجتماعی که به همت پایگاه المهدی حوزه بسیج اصناف الهادی در فاطمیه شهنما شاهرود برگزار شد در سخنانی با اشاره به امنیت اجتماعی با مشارکت همه مردم محقق می‌شود و با برشمردن برخی آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: برای کم کردن این آسیب‌ها باید فرهنگ اسلامی را در جامعه ترویج نماییم و بسیجیان عزیز در این زمینه در خط مقدم هستند تا بتوانند با ترویج فرهنگ‌ها و ارزش‌های اسلامی در جامعه در این مسیر قدم بردارند.
وی با بیان اینکه دشمن امروز با ابزار مختلف فرهنگی تلاش دارد جامعه را از دین و اعتقادات دور سازد افزود: دشمن امروز تلاش می‌کند با ایجاد شبهات مختلف در جامعه و ایجاد فضای غبارآلود و ایجاد اختلاف بین اعضا خانواده به اهداف شوم خود برسد و باید مراقب باشیم و بیشتر از پیش به فرهنگ اسلامی توجه نماییم.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی با برشمردن شیوه‌های مختلف دشمن در ایجاد آسیب اجتماعی در جامعه تصریح کرد: از هم پاشیدن بنیان خانواده‌ها با ایجاد اختلافات در خانواده‌ها و ترویج فرهنگ غربی و ابتذال و طلاق آسیب‌هایی است که در جامعه بیشتر مشاهده می‌شود و همه این‌ها دلیلش فاصله گرفتن از اعتقادات دین است.
وی راه علاج را ترویج فرهنگ دینی در جامعه دانست و گفت: باید تلاش کنیم جوانان را به مساجد و برنامه‌های دینی جذب نماییم و از آسیب‌هایی که توسط ابزار نرم دشمن به آن‌ها وارد می‌شود آگاهسازی نماییم که برگزاری این برنامه‌ها در این راستا اثرگذار خواهد بود و خانواده هوشیار می‌شوند و باید از ظرفیت بسیج در این راستا استفاده کرد.
در این نشست حسین عجم فرمانده حوزه بسیج اصناف الهادی در سخنانی با تسلیت ایام شهادت امام سجاد و اسارت آل الله و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه یکی از اهداف بسیج کم کردن آسیب‌های اجتماعی با ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در جامعه است اظهار کرد: فرهنگ بسیج، فرهنگ برگرفته از اسلام ناب و ایثار و دفاع مقدس است و ما اگر این فرهنگ را در جامعه ترویج و تبیین نماییم بسیاری از مشکلات و آسیب‌های ما کم خواهد شد و دشمن در جنگ نرم ناکام خواهد ماند.
در پایان این مراسم به مطرح نمودن سوالاتی در خصوص امنیت اجتماعی توسط معاونت اجتماعی نیروی انتظامی هدایایی به تعدادی از شرکت کنندگان اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها