مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس گفت: صحبت های ترامپ دیوانه وار نبوده بلکه با بر نامه ریزی و از پیش طراحی شده بوده است.
کد خبر: ۸۹۳۵۰۵۸
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ حجت الاسلام درویشی , ضمن محکوم کردن صحبت های بی اساس رییس جمهور امریکا بر علیه ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افزود: صحبت های ترامپ رییس جمهور امریکا بر ضد ایران , باعث شد که وحدت بین مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران بیشتر شود   و ما شاهد همدلی , وحدت و صمیمیت بین ملت و مسولین و نیروهای مسلح هستیم.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بندرعباس با اشاره به صحبت های ریس جمهور امریکا بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سپاه پاسداران همچون گذشته آماده پاسخ گویی به ندای مظلومان منطقه بوده و با اطا عت پذیری از دستورات فر ماندهی معظم کل قواه بر ای رویا روی با دشمنان آماده جانفشانی می باشد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی , مولود انقلاب است اظهار داشت: امروز همه ملت به این باور رسیده اند که سپاه یک نیروی مردمی و بر خواسته از همین ملت است و طی چند دهه وظیفه خود در قبال پاسداری از انقلاب و دستاودهای آن به خوبی انجام داده است . و یک نیروی مومن و مخلص و توانمند است و ملت عزیز ما به وجود سپاه پاسداران افتخار می کنند و سپاه را از خودشان می دانندو هرگونه توهین به سپاه را محکوم می کنند.

 

 حجت الاسلام درویشی گفت: مردم ما به این باور رسیده اند که سپاه پاسداران یک نیروی توانمند در منطقه بلکه در جهان است. و برای این است که دشمنان از سپاه می ترسند.

ارسال نظرات