کارشناس مسایل سیاسی و مذهبی:

یاوه گویی های ترامپ نشانه بی تعهدی دولتمردان آمریکاست

کارشناس مسایل مذهبی در جمع رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام گفت: یاوه گویی های ترامپ نشانه خوی استکباری و بی تعهدی دولتمردان آمریکاست.
کد خبر: ۸۹۳۵۰۶۶
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس مسائل مذهبی و سیاسی ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام سجاد (علیه السلام) به روایت اهل سنت، این امام همام را احیاء کننده ارزشهای مقدس عاشورا عنوان کرد.

سید جمال داودی افزود: در خطبه هایی که از امام سجاد (علیه السلام) و حضرت زینب (سلام الله علیها) در مدت زمان حرکت کاروان اسرا از کربلا به کوفه و بعد به شام و در دربار یزید لعنت الله علیه، شاهد این مدعا هستیم که جریان به ظاهر  مغلوب جبهه کفر و نفاق و استکبار برگشت و مغلوب زیبایی های بیان این دو بزرگوار شد و تا جایی پیش رفت که امروز عاشورا و قیام آقا ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) جز فرهنگ اصلی و یکی از ستون های مهم دین مبین اسلام شده است.

وی، با اشاره به جریانات سیاسی روز یکی از موضوعات بسیار مهم و جنجال برانگیز این چند روز اخیر را اهانت و یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا برعلیه ملت ایران و توافق نامه برجام عنوان کرد و گفت: همانطور که در این توافق نامه آمده بود طرفین به تعهداتی رسیدند که بایستی در قبال همدیگر انجام و متعهد به رعایت آن می شدند؛ ولی دیدیم که برخلاف آن چیزی که ایران انجام داد طرف مقابل و در رأس آنها دولت استعمارگر و زورگوی آمریکا به هیچ یک از تعهدات خود پایبند نبود و ضمن اینکه این معاهدات را انجام نداد هر آنچه از شرارت و زورگویی ها و تروریست پروری ها که در ذات دولت خبیث و شیطانی بود نثار مردم ایران نمود .

داودی در ادامه خاطر نشان ساخت: خوشبختانه در جامعه و انعکاس آن را در رسانه ها شاهد بودیم که مردم ایران به صحنه آمدند و جواب یاوه گویی ها و سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا را دادند.

در ادامه این مراسم یکی از مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام در سوگ شهادت حضرت امام سجاد علیه السلام به ذکر روضه و نوحه پرداخت و حاضران در ماتم شهادت چهارمین اختر سپهر امامت و ولایت اشک ماتم ریختند.

ارسال نظرات