رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور درجمع خبرنگاران مطرح کرد:
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: موضوع خانواده بسیار مهم است، ما مسلمانیم و آیین اسلام برای خانواده احترام و منزلت خاص دارد و دشمن به نهاد خانواده هجوم کرده تا ارکان آن را درهم بشکند.
کد خبر: ۸۹۳۵۰۹۰
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام سید رضا تقوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش "مبانی تحکیم خانواده اسلامی" یک برنامه کشوری است که به میزبانی لرستان برگزار شد واین درهمایش استان‌های تهران و آذربایجان شرقی نیز برگزار شده است.


وی افزود: این همایش در لرستان امروز با حضور ۵ استان، نمایندگان، ولی فقیه در این استان‌ها و ۱۰۰ امام جمعه در حال برگزاری است.

وی تاکید کرد: موضوع خانواده بسیار مهم است، ما مسلمانیم و آیین اسلام برای خانواده احترام و منزلت خاص دارد و دشمن به نهاد خانواده هجوم کرده تا ارکان آن را درهم بشکند.
 
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور خاطر نشان کرد: در عصر فناوری اطلاعات و فضای مجازی باعث تغییر در شیوه زندگی شده و باید سعی کرد ضمن بهره‌گیری درست از فناوری‌های جدید آن‌ها در خدمت به زندگی قرار داده و خطرات و تهدیدهاشان مراقبت کرد.
 
وی گفت: ورود زنان به دنیای کار بلند شدن بار مسئولیت از دوش مردان و خانه‌نشینی آن‌ها شده و درمجموع سبک زندگی افراد و خانواده‌ها در دنیای کنونی تغییر کرده بنابراین تهدید‌ها برای زندگی بسیار شده و ائمه جمعه جمع شده‌اند تا ضمن بررسی آسیب‌های نظام خانواده در دنیای کنونی راهکار‌های لازم برای تحکیم بنیان خانواده را ارائه دهند.
 
 
 
انتهای خبر/ز
ارسال نظرات