خبرهای داغ:
به همت حوزه حضرت فاطمه (س)/

اردوی جهادی هفت روزه گروه جهادی شهید گل میرزا کرم

مسئول سازندگی حوزه حضرت فاطمه (س) هدف از این اردو را کمک به کشاورزان در برداشت، جمع آوری محصول، ایجاد همدلی و همکاری میان بسیجیان عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۳۵۰۹۳
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرنگار سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج؛ اردوی جهادی هفت روزه گروه جهادی شهید کرم پایگاه شهیده فاتحی روستای باغطیفون برگزار شد.

 

  گروه جهادی شهید گل میرزا کرم روستای باغطیفون حوزه حضرت فاطمه (س) با هدف ایجاد همبستگی بین بسیجیان و روستاییان و پایبندی به اهداف اقتصاد مقاومتی در فصل برداشت چغندر قند به کمک روستاییان برای برداشت محصول شتافتند و همدلی خود را با کشاورزان نشان دادند.

 

 

"عزیزی" مسئول سازندگی حوزه حضرت فاطمه (س) هدف از این اردو را کمک به کشاورزان در برداشت، جمع آوری محصول، ایجاد همدلی و همکاری میان بسیجیان با یکدیگر، همبستگی با کشاورزان وهمچنین آشنایی بسیجیان با نحوه برداشت محصول چغندر و جمع آوری عنوان کرد.

 

وی همچنین گفت: یکی از اهداف بسیج همراهی با مردم در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی است که در چنین اردوهایی نمود پیدا می کند و از ابتدای سال تاکنون چند گروه جهادی دیگر پایگاههای تابعه حوزه حضرت فاطمه (س) هم در قالب اردوهای جهادی یکروزه و سه روزه و هفت روزه خدمات مختلفی را در سطح بخش انجام داده اند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار