کوشکی در گفت‌وگو با «بسیج»:

عصبانیت دشمنان از سپاه موجب افتخار است

کوشکی گفت: میزان کینه و حقدی که امریکایی‎ها نسبت به سپاه دارد شاخص و نمایانگر این است که سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی موفق عمل کرده است و دقیقا به همین دلیل کانون خشم امریکایی‎ها شده است.
کد خبر: ۸۹۳۵۱۰۸
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷

محمد صادق کوشکی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات گستاخانه رئیس جمهور امریکا و اعمال تحریم علیه سپاه پاسداران بیان کرد: میزان کینه و حقدی که امریکایی‎ها نسبت به سپاه دارد شاخص و نمایانگر این است که سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی موفق عمل کرده است و دقیقا به همین دلیل کانون خشم امریکایی‎ها شده و امریکایی‎ها خشم خود را روی این نهاد انقلابی متمرکز کردند، پس این جای تبریک دارد!

کوشکی در ادامه با اشاره به قول شهید بهشتی مبنی براینکه" امریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر " عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با انجام دادن وظایف خود و حفاظت از انقلاب اسلامی در این هدف که امریکا را عصبانی کند موفق بوده است.

این استاد دانشگاه با اشاره به برخی بی‎مهری‎ها نسبت به سپاه در داخل در طول سال‎های اخیر اظهار داشت: اگر سپاه یک سازمان موفق و کارآمد نبود نه در داخل کشور مورد بی‎مهری قرار می‎گرفت و نه در خارج از کشور مورد خشم امریکایی‎ها قرار می‎گرفت، پس این موجب افتخار سپاه است، افزون براینکه همسویی برخی از جریانات داخلی در تهاجم به سپاه جای سوال دارد که چرا در طول سال‎ها این جریانات داخلی دقیقا مانند ترامپ علیه سپاه وارد عمل می‎شوند و سپاه را مورد تهاجم خودشان قرار می‎دهند؟ براین اساس ترامپ که در چنین فضایی به سپاه حمله می‏کند به علت این است که مقدمه‏چینی و آتش تهیه این کار در داخل اتفاق افتاده است.

کوشکی تاکید کرد: اگر روزی غربی‎ها و امریکایی‎ها از ما تعریف کنند به تعبیر حضرت امام آن روز باید عزا بگیریم یعنی باید ببینیم که آن روز چه خطایی مرتکب شدیم که آنها دست به تعریف زده‎اند، اما اگر روزی امریکایی‎ها ما را تهدید کننند و از ما عصبانی باشند، آن روز روز جشن و شادی ماست، لذا بر این مبنا شیطان بزرگ نباید از ما راضی باشد بلکه باید از ما ناراضی باشد.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه این مطلب خاطرنشان کرد: ناراضی بودن شیطان بزرگ از سپاه به این معناست که سپاه توانسته در مسیری مخالف شیطان بزرگ حرکت کند، سند همین مسئله نیز خون‎های پاکی است که فرزندان سپاه در طول این سال‎ها تقدیم کردند که نشان دهند در مسیر پاسداری از انقلاب اسلامی و دین خدا و دفاع از مظلومین و در مسیری خلاف جهت امریکا حرکت می‎کنند که این سند افتخار سپاه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار