سرهنگ سالاری گفت: آمریکا بزرگترین کشور حامی تروریست است و داعش دست پرورده آنهاست . سپاه پاسداران حامی مظلومان است و در هر نقطه که باشد کشورها و ملت مظلوم را یاری می کند .
کد خبر: ۸۹۳۵۱۱۸
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
 
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  هرمزگان, سرهنگ  اباذر سالاری فر مانده سپاه ناحیه بندرعباس , ضمن محکوم کردن  صحبت های  ترامپ  رئیس جمهور امریکا  بر علیه ایران و سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی افزود:  امریکا خود حامی تروریست   در دنیا است  و جنایت هایی که در دنیا و در کشورهای منطقه اتفاق می افتد  حمایت کننده امریکا و اسرائیل  می باشد.
 وی اظهار داشت: جنایت های  امریکا در دنیا خصوصا درکشورهای منطقه (افغانستان , عراق, سوریه , یمن و...) برکسی  پوشیده نیست.

 فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس بیان کرد: ما اگر قرار  بود به مردم و مسولان  بفهمانیم  که آمریکا جنایتکار است  چقدر باید سختی می کشیدیم اما رئیس جمهور امریکا   کار مارا راحت  کرد  و این کار ترامپ باعث وحدت  و همدلی ملت و  مسئولان  شد.

 سرهنگ سلاری با بیان اینکه سپاه  پاسداران  انقلاب اسلامی قدرت برتر در منطقه است افزود:  کسی که می خواهد  سپاه را بشناسد  و  به قدرت و اقتدار سپاه پاسداران پی ببرد , یک سفر به کشورهای سوریه , عراق و لبنان  کند و نظرات  مردم آن کشورها  را در رابطه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  بداند.  سپاه خار چشم  دشمن است  و پوزه   دشمنان بخصوص  امریکا  و اسرائیل  را به خاک مالیده است.

ارسال نظرات