در بخشی از این بیانیه آمده است: اکنون بدقولی‌های آمریکا در برجام، توهین‌های بی‌شرمانه رئیس‌جمهور هتاک آمریکا به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و همه ملت سرافراز ایران و مسائل و مشکلات اقتصادی مردم، دغدغه اصلی مردم و مسئولان کشور است.
کد خبر: ۸۹۳۵۱۲۱
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از استان فارس؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی نی ریز در اعتراض به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا بیانیه ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
لَقَدِ ابْتَغُوا الْفِتْنَه‌َ مِن‌ْ قَبْل‌ُ وَ قَلَّبوُا لَک‌َ الاْموُرَ حَتّی‌ جاءَالْحَق‌ُّ
 از این پیش هم آنان درصدد فتنه‌گری بودند و کارها را به تو برعکس می‌نمودند تا آنگاه‌که حق روی آورد.
سوره توبه آیه ۴۸
در حالی عده‌ای در کشور به دنبال به حاشیه بردن مسائل اصلی کشور و جایگزینی موضوعات کم‌اهمیت با موضوعات مهم هستند که اکنون بدقولی‌های آمریکا در برجام، توهین‌های بی‌شرمانه رئیس‌جمهور هتاک آمریکا به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و همه ملت سرافراز ایران و مسائل و مشکلات اقتصادی مردم، دغدغه اصلی مردم و مسئولان کشور است.
در این اوضاع، عده‌ای در مجلس شورای اسلامی، قصد تطهیر کسانی را دارند که با راه‌اندازی فتنه سال ۸۸، خسارات زیادی به کشور وارد ساخته و اقدامات فتنه گرایانه آن‌ها جان عده زیادی از مردم را گرفت و کشور را سال‌ها عقب انداخت.
این در حالی است که قبل‌تر نیز اقداماتی در این خصوص صورت گرفت و مقام معظم رهبری در پاسخ به یکی از نمایندگان مجلس که قصد وساطت داشت، فرمودند: «من قبلاً درباره بصیرت صحبت کرده‌ام و این‌که نباید راه شهدا و راه انقلاب را گم کنیم. جرم این‌ها بزرگ است و اگر امام (ره) بودند شدیدتر برخورد می‌کردند. اگر این‌ها محاکمه شوند حکمشان خیلی سنگین خواهد بود و قطعاً شما راضی نخواهید بود. ما اکنون به این‌ها ملاطفت کرده‌ایم.»
بسیج دانشجویی شهرستان نی‌ریز، اقدام برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی که قصد جمع‌آوری امضا در جهت کاهش محدودیت‌های سران فتنه را داشته، محکوم کرده و از نماینده محترم مردم شریف نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی به دلیل عدم امضای آن و پایبندی به خطوط قرمز نظام، تشکر و قدردانی می‌نماید.
 
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان نی‌ریز

ارسال نظرات