خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز گفت: باشد که نقاب از بعضی چهره های برداشته شود که در تحولات سیاسی داخل کشور ناجوانمردانه به سپاه حمله می کردند و می کنند . ترامپ ثابت کرد که اینها دانسته یا نادانسته آب به آسیاب دشمن می ریزند .
کد خبر: ۸۹۳۵۱۲۷
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

حجت الاسلام شجاعی مهر، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز ، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون سخنان رئیس جمهور آمریکا ترامپ درباره برجام اظهار کرد: آمریکا شیطان بزرگ است و از ویژگی های شیطان استکبار و خودپسندی است که عامل رانده شدن او از درگاه الهی شد و برای همیشه مورد لعن و نفرین همه قرار گرفت .
وی تبیین کرد: امروز نیز آمریکا با تکیه بر همان روحیه استکباری بدنبال دست اندازی در ثروت و امور کشورهای دیگر است، حضور آمریکا در اقتصاد نقاط دنیا این حقیقت را برای همه آشکار ساخته که حضور آمریکا ثمره ای جز جنگ و خونریزی و چپاول سرمایه کشورهای مظلوم را نداشته و اعتماد به آمریکا اعتماد و تکیه بر سراب است .
حجت الاسلام شجاعی مهر افزود: یقینا کسانی که امروز در داخل کشور صدای مذاکره با آمریکا سردادند از تاریخ درس نگرفته اند، همان طور که امام عزیز فرمود رابطه ایران و آمریکا رابطه گرگ و میش است، جمع ما و آنها ناممکن است مگر آنکه ما از اصول خود دست برداریم.
وی تبیین کرد: منطق آمریکا منطق زور است، حتی آنوقت که با لبخند پیش می آید زیر دستکش مخملی خود به تعبیر رهبر معظم انقلاب دستی چدنی پنهان است .
این مسئول ادامه داد: مردم و ملت ما لبخند های دیروز را یادشان نرفته که با تغییر شعار نقاب صلح طلب بر چهره داشت و با فرستادن پیام همدردی بدنبال بازسازی چهره زشت منفور خود بود و با همین ضربه ها یا سلاح مذاکره و برجام توانست دلهای بعضی از خوش باوران را با خود همراه کند و یا ایجاد دو دستگی و چند صدائی در داخل نظام، پرچم مذاکره را به دست بعضی از ساده دلان بدهند و سرمایه چند دهه تلاش و کوشش و خون دل خوردن جوانان و دانشمندان هسته ای را چوب حراج زدند تا مولفه قدرتمندی کشورمان را از بین ببرند و امید وار به وعده های توخالی آمریکا و هم کیشان غربی خود قلب راکتور اراک را سیمان پر کنند و بلایی که نباید می آمد بر سر فردو و نطنز آمد .
شجاعی مهر اذعان کرد: به راستی این افراد که انگ دلواپسی به دلدادگان نظام بویژه سپاه می زنند امروز چگونه روی نگاه کردن در چهره ولی امر مسلمین دارند که بارها فرمودند : حتی با قبول تکیه های دشمن در مساله هسته ای بازهم تحریم ها را برنخواهند داشت و نباید به آمریکا اعتماد کرد .
وی با بیان اینکه صحبت ها و ژستهای جدید ترامپ برای ما چیز تازه ای نیست، افزود: به راستی سخن زرین و پیش بینی تاریخی کلام امام (ره) بود که بارها فرمود: اگر سپاه نبود کشور هم نبود و کلام گران مایه مقام معظم رهبری که فرمودند: من از سپاه راضی ام و سپاه همیشه در مسیر درست بوده .
مسئول نماینتدگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) البرز گفت: اگر در عراق و سوریه فرزندان سبزپوش و سربازان گوش به فرمان ولایت حضور پیدا نمی کردن و با ایثار جان خود چون شهید همدانی ها و حججی ها ریشه فتنه را نمی خشکاندند این شجره خبیثه و شاخه های آن حتی نمیگذاشتند آب خوش از گلوی مردم ما پایین برود و سرنوشت کشور ما چون سوریه و عراق ویرانه ای باقی می ماند .
وی توضیح داد: این اقتدار سرمایه گرانمایه ای است که به برکت خون شهدا بویژه پاسداران و بسیجیان مخلص مطیع ولایت بدست آمده .
شجاعی مهر یادآور شد: این میز و صندلی های مدیریتی که مسئولین روی آن می نشینند و عوض مشکلات مردم بدنبال رسیدن به منافع حزبی گروهی هستند، فردا در محضر شهدا چه جوابی داریم بدهیم این بارهای به زمین افتاده در میدان های اقتصاد و فرهنگ علم برعهده کیست ؟
وی ابراز کرد: سخنان اخیر ترامپ در راستای ترورست خواندن سپاه و حمله به این نهاد مقدس بیانگر حقانیت و حرکت درست سپاه است و همانگونه که امام (ره) فرمودند : درستی و نادرستی خود را از مواضع دشمن باید شناخت و اگر دشمن به اقدامات شما احساس خوشحالی کند بدانید راه را اشتباه می روید و اگر دشمن از حرکت شما عصبانی است بدانید که وظیفه تان را درست انجام دادید و راه را درست می روید .
سخنان زشت و ناپسند ترامپ رئیس جمهور معلوم الحال آمریکا واقعیت را روشن ساخت اول حقانیت فرمایشات مقام معظم رهبری درباره بی اعتمادی به شیطان بزرگ و عهدشکن و دوم حقانیت سپاه پاسداران و دفاع از انقلاب اسلامی و انجام وظیفه خود به نحو احسن .
وی در گفت وگو پایانی بیان کرد: باشد که نقاب از بعضی چهره های برداشته شود که در تحولات سیاسی داخل کشور ناجوانمردانه به سپاه حمله می کردند و می کنند . ترامپ ثابت کرد که اینها دانسته یا نادانسته آب به آسیاب دشمن می ریزند .
حجت الاسلام شجاعی مهر در پایان از مسوولین و مردم کشور ایران بابت حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر کردند .
3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها