مسئول بسیج دانشجویی مازندران با بیان اینکه سخنان اخیر ترامپ نشان از زوال این کشور در سیاست های منطقی اش دارد، اظهار کرد: وی از ادب دیپلماتیک و رفتارهای مناسب در قامت یک رئیس جمهور غافل و جاهل است.
کد خبر: ۸۹۳۵۱۴۱
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی مازندران؛شهرام نوری مسئول بسیج دانشجویی مازندران با بیان اینکه سخنان اخیر ترامپ نشان از زوال این کشور در سیاست های منطقی اش دارد، اظهار کرد: وی از ادب دیپلماتیک و رفتارهای مناسب در قامت یک رئیس جمهور غافل و جاهل است.

نوری سیاست های آمریکا را دچار شکست های متوالی در منطقه به خصوص در محور مقاومت دانست و اظهار کرد: طبیعی است که رئیس جمهور آمریکا با خشم نسبت به ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخن بگوید چون ایران و سپاه تنها دلیلی شکست های آمریکا در منطقه هستند.

وی سخنان ترامپ علیه مردم ایران را موجب وحدت و همدلی داخلی دانست و اظهار کرد: جالب اینجاست که هر زمان روسای جمهور آمریکا خواستند با تهدید و ترعیب به وحدت داخلی ایران ضربه بزنند با موجی از اتحاد داخلی مواجه شدند.

نوری با اشاره به محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بین مردم اظهار کرد: گفتمان غالب انقلاب اسلامی نشان داد که مخالفان جمهوری اسلامی نیز بر قدرت مردمی سپاه صحه می گذارند.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران خاطر نشان کرد: دانشجویان بسیجی که پاسداران ارزش های انقلاب اسلامی در دانشگاه ها هستند همیشه خود را آماده خدمت به مردم می دانند.

وی تاکید کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی دانشجویان بهترین پاسخ به یاوه گویی های ترامپ را خدمت به مردم می دانند.

ارسال نظرات