بوم گردی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با بیان اینکه، «بوم‌گردی» به‌عنوان موضوع نوین در گردشگری مورد توجه است، افزود: هشت متقاضی دریافت احداث اقامتگاه بوم‌گردی در سوادکوه داریم و یک مورد پروانه بهره‌برداری تبدیل بنا به بوم‌گردی صادر شد و 10 مورد پروانه در دست اقدام داریم.
کد خبر: ۸۹۳۵۱۴۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رضا دانش‌‍‌زاده در جلسه هماهنگی برنامه‌های حوزه گردشگری شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه برای 15 خانه‌مسافر با 80 سوئیت در شهرستان پروانه فعالیت صادر شد، گفت: صدور پروانه بهره‌برداری برای 20 نفر متقاضی 100 واحد سوئیت هم در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه، «بوم‌گردی» به‌عنوان موضوع نوین در گردشگری مورد توجه است، افزود: هشت متقاضی دریافت احداث اقامتگاه بوم‌گردی در سوادکوه داریم و یک مورد پروانه بهره‌برداری تبدیل بنا به بوم‌گردی صادر شد و 10 مورد پروانه در دست اقدام داریم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از صدور پروانه فعالیت 3 مرکز اطلاع‌رسانی در سوادکوه خبر داد و خاطر‌نشان کرد: 100 نفر به‌عنوان راه‌نمایان‌ بلد‌ محلی در سوادکوه آموزش دیدند و ساماندهی مناطق گردشگری هم مورد‌نظر است.

دانش‌‍‌زاده به نتایج برگزاری همایش توسعه سوادکوه در سال گذشته اشاره کرد و گفت: جذب سرمایه‌گذار در مناطق نمونه گردشگری و حضور 200 مسافر خارجی در قالب تور‌گردشگری بخشی از نتایج برگزاری همایش توسعه شهرستان سوادکوه در مهر‌ماه سال گذشته بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها