سازمان بسیج فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری برگزار کرد
نشست تخصصی سر مربی با مربیان حلقه های شجره طیبه صالحین با محوریت1- تبیین شرح وظایف مربیان2- دریافت گزارش وضعیت موجود حلقه های شجره طیبه صالحین از مربیان...
کد خبر: ۸۹۳۵۱۸۰
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج، تخصصی سر مربی با مربیان حلقه های شجره طیبه صالحین با محوریت1- تبیین شرح وظایف مربیان2- دریافت گزارش وضعیت موجود حلقه های شجره طیبه صالحین از مربیان3- بحث و تبادل نظر پیرامون مسجدمحور نمودن جلسات حلقه های صالحین4- قیام حسینی و ولایت پذیریدر تاریخ 96/7/20 از ساعت 8/30 الی 13 در محل سالن جلسات ساختمان بسیج اقشار برگزار گردید .

حضرت حجت الاسلام شاهسوند نماینده ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان، با اشاره به مبحث مخاطب شناسی عنوان کردند باید مخاطب را بشناسیم و بدانیم چه کاری می خواهیم انجام دهیم . باید در کارمان اخلاص داشته باشیم . شما مربیان حلقه های صالحین باید خیلی پر نیرو و اثر بخش باشید ، مطالعه کنید روی خودتان کار کنید ، ما در بحث حلقه های صالحین فرصتهای خوبی داریم ، زمینه های خوبی داریم . اگر کاری کنیم که خدا دلها را جذب ما کند کار رونق پیدا می کند و وقتی کار رونق پیدا کرد همه چیز حل می شود . ایشان در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به زندگی پیامبران، داستان زندگی حضرت یونس، حضرت موسی و پیامبر اعظم را بیان کردند و گفتند : تمام پیامبران برای یک هدف واحد مبعوث گردیدند و تمام تلاش آنها برای دعوت مردم به یکتا پرستی بود ودر این راه آزار واذیتهای بسیار دیدند . پیامبر عظیم الشأن ما حضرت محمد (ص) هیچکدام از امکانات زمان امروز ما را نداشت اما با توجه به خلوص نیتی که داشت توانست مردم را هدایت کند ، پیامبر با سوز دل و با عشق و علاقه به کارش ادامه داد . پیامبر خیلی زجر کشید ند اما با این وجود ، دست از هدایت مردم برنداشتند . حاج آقا شاهسوند در قسمت دیگری از سخنان خود ، قیام حسینی و ولایت پذیری را مورد بررسی قرار دادند و گفتند : امام حسین (ع) در شب عاشورا به حضرت زینب فرمودند: از وقتی که حرکت کردیم برای خدا بود، امشب هم برای خداست ، فردا هم برای خداست و اینگونه بود که حضرت زینب در کاخ یزید فرمودند : « ما رأیت الا جمیلا» چیزی جز زیبایی ندیدم چون برای خدا بود، همه چیز زیبا بود ، ! و اولین زیبایی همان اخلاصشان بود. در ادامه مربیان پیرامون روند اجرای برنامه های حلقه های صالحین به بحث و تبادل نظر پرداختند .

ارسال نظرات