بسیج دانشجویی دانشگاه استان هرمزگان:
توصیه ما به همه مسئولان نگاه به درون و استحکام ساخت درونی نظام و توجه به ظرفیت های موجود کشور برای برون رفت به جای التماس به مستکبران از مشکلات است.
کد خبر: ۸۹۳۵۱۸۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه های هرمزگان،در پی سخنان سخیف ترامپ ، متن کامل بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان بیانیه ای به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
"و لن ترضی عنك الیهود و لا النصاری حتی تتبع ملتهم قل إن هدی الله هو الهدی و لئن اتبعتَ أهواءهم بعد الذی جاءك من العلم مالك من الله من ولی و لا نصیرا"
هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد ، ( تا به طور کامل ، تسلیم خواسته های آنها شوی ، و ) از آیین ( تحریف یافته ) آنان ، پیروی کنی. بگو: «هدایت ، تنها هدایت الهی است!» و اگر از هوی و هوس های آنان پیروی کنی ، بعد از آنکه آگاه شده ای ، هیچ سرپرست و یاوری از سوی خدا برای تو نخواهد بود.(۱۲۰_بقره)
در روزهای گذشته بار دیگر شاهد نفرت پراکنی،بیهوده گویی و تکرار مهملات و ادعاهای واهی توسط رییس جمهور ایالات متحده آمریکا خطاب به کشور و ملت بزرگ ایران بودیم.
لذا مقتضی است نکاتی چند را در این زمینه ابراز نماییم:
۱-رییس جمهور آمریکا ملت بزرگ ایران را به چیزهایی متهم کرد که خود و دولتش سزاوار آنست.در جایی مردم ایران را که خود از بزرگترین قربانیان تروریسم است، تروریست میخواند! گویی نه تنها فراموش کرده آمریکا تروریست بالذات است و آغاز شکل گیری اش مبتنی بر کشتار و جنایاتی بوده که آنگلوساکسون ها بر بومیان منطقه ی آمریکا وارد آوردند بلکه جنایات خود و هم پیمانانش را هم علیه ملت ایران به یاد نمی آورد.
از کودتای سال۳۲ و حمایت از منافقین گرفته تا جنگ تحمیلی۸ساله و واقعه طبس و تشکیل داعش و پشتیبانی از آن.
از سرنگونی هواپیمایی مسافربری ایران در خلیج فارس و حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی و کشورهای مرتجع منطقه گرفته تا حمله به عراق و افغانستان و حمایت از جنایت علیه مردم مظلوم یمن...
در هرجای دنیا ترور، کشتار و خشونتی هست ردپای آمریکا آشکارا یا در پس پرده نمایان است. و این تفسیر کلام آن پیر فرزانه است که فرمود:"آمریکا تروریست بالذات است."
در جایی دیگر نیز آقای ترامپ از واژه ی مجعول خلیج عربی بجای خلیج فارس استفاده کرده است.برای آموختن نام خلیج فارس و ماندن این نام در خاطرش، او را به سنگ قبرهای سربازان آمریکایی کشته شده در جنگ خلیج فارس یا کماندوهای دستگیرشده ی آمریکایی در این آبهای نیلگون ارجاع می دهیم...
۲-چنانکه رهبر انقلاب و آحاد انقلابیون به پیروی از ایشان آمریکا را غیرقابل اعتماد دانستند و به مذاکره ی با آمریکا بدبین بودند.
اکنون میبینیم در حالیکه ماه ها از برجام میگذرد نه تنها عایدی برای ایران نداشته،تحریمی رفع نشده،سرمایه گذاری قابل قبول خارجی در کشور انجام نشده و مبادلات بانکتسهیل نشده و...بلکه برجام دستاویزی برای فشار بیشتر به ایران قرار گرفته و هر روز بر شدت تحریمها از ایسا و کاتسا تا...افزوده میگردد.

توصیه ما به همه مسئولان نگاه به درون و استحکام ساخت درونی نظام و توجه به ظرفیت های موجود کشور برای برون رفت به جای التماس به مستکبران از مشکلات است.
۳-سپاه پاسدار انقلاب و عزیز این ملت است. ملت بزرگ ایران هیچگاه جانفشانی های همدانی ها، حججی ها و سلیمانی ها را در حفظ عزت، امنیت و اقتدار این نظام فراموش نخواهند کرد. گزافه گویی ها و لجن پراکنی های دشمنان علیه این نهاد مولود انقلاب اسلامی نیز نه تنها به حرکت پرصلابت سپاه پاسداران در صراط مستقیم انقلاب خدشه ای وارد نخواهد ساخت بلکه این نهاد مقدس و پاسداران را مصمم تر خواهد نمود.
در روزهای گذشته به عینه دیدیم همه ی ملت و مسئولان نظام اسلامی خود در نقش پاسداران سپاه وارد شده و با مواضع خود از کیان سپاه پاسداران حمایت کردند.
مع الوصف جنبش دانشجویی از سپاه پاسداران میخواهد همچنان بر فعالیت نظامی و موشکی خود که ضامن امنیت این این ملک و ملت است سرعت بخشد تا مشتی باشد بر دهان یاوه گویان و مستکبرین عالم...
در نهایت خطاب به ملت شریف ایران و مسیولان اعلام میداریم همواره تجربه ی -غیرقابل اعتماد بودن آمریکا- را در حافظه ی تاریخی خود حفظ نمایند که این مهم در تدوین محاسبات آتی آنان برای حفظ عزت این کشور و این ملت همواره مورد استفاده خواهد بود.
"بسیج دانشجویی استان هرمزگان"

ارسال نظرات