در پی توهین نماینده مردم شهرسمنان در مراسم یادبود شهید والامقام محسن حججی

یک فعال سیاسی رفتار ناشایست نماینده مردم شهر سمنان را محکوم کرد

این فعال سیاسی و اجتماعی با اشاره براینکه نماینده شهرسمنان با اهانت مشعل بصیرت را روشن تر کرد گفت: حقیقت بر عموم مردم روشن شده است.
کد خبر: ۸۹۳۵۱۸۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،در پی توهین نماینده مردم شهرسمنان در مراسم یادبود شهید والامقام محسن حججی یکی از بسیجیان فعال سیاسی و اجتماعی سمنانی یادداشتی را به شرح زیر نوشت؛
بسم الله الرحمن الرحیم
در پی توهین و حرکات ناشایست و زشت نماینده مردم شهرستان سمنان در حضور خانواده معظم شهید مدافع حرم محسن حججی لازم دانستم این حرکت را محکوم کنم و چند جمله ای با این فردی که از اخلاق، دیانت،ادب،خرد و سیاست بهره ای نبرده است صحبت کنم.
جناب اقای همتی، ای کاش متوجه این موضوع باشی که وقتی به عنوان نماینده یک شهر منصوب میشوی آبروی همه ی آن شهر و ادب و احترام و همچنین دیانت تو نشانگر مردم یک شهر است.

بدانید و واقف باشید کع همیشه حقیقت و بصیرت محور و معیار اصلی صراط حق است و همیشه در همه ی عرصه ها اندیشه های پست و حقیر هستند که معترض این نوع حرکت ها می شوند.

اقای همتی به شخصه شرم میکنم شما را نماینده شهرم خطاب کنم،وقتی هنوز رسم مردمداری و احترام به مجلس شهدا را نیاموخته اید؛ هنوز نیاموخته اید که اندیشه های صد من یک غاز هایت را بر زبان نیاوری و با عقل و منطق و معرفت خود تامل کنی.
تقصیر شما نیست؛
به شما حق میدهم که عمری چشمانتان را بسته اید و سرتان را در سفره منافع خود فرو کرده اید و از دیانت و سیاست و صداقت فقط چند کلمه ای را بلدید.
بصیرت فرا گیر شده و حقیقت برای همه عموم روشن است؛با اهانت و درگیری و فحاشی فقط مشعل های بصیرت را برای عموم مردم روشن تر نگه میداری.
در اخر از شما خواهش دارم که اگر به اعصاب خود مسلط نیستی و تحمل حقایق را نداری شجاعت به خرج بدهی و به نام نماینده شهر سمنان در جایی حضور پیدا نکنی؛چراکه این ملت آبرو دارند.
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار