رامین کیانی از بهره‌مندی بیش از ۳هزار نفر از آموزش‌های مهارتی مرکز فنی و حرفه‌ای در بهشهر خبر داد و گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری 606 هزار نفرساعت آموزش‌های فنی و مهارتی در دو بخش دولتی و خصوصی به علاقمندان ارائه شده است.
کد خبر: ۸۹۳۵۲۰۳
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی مرکز فنی حرفه‌ای  شهرستان بهشهر، رامین کیانی از بهره‌مندی بیش از ۳هزار نفر از آموزش‌های مهارتی مرکز فنی و حرفه‌ای در بهشهر خبر داد و گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری 606 هزار نفرساعت آموزش‌های فنی و مهارتی در دو بخش دولتی و خصوصی به علاقمندان ارائه شده است.

وی اظهار کرد: در این مرکز برای بیش  از 264 هزار نفر در بخش دولتی که شامل مراکز ثابت دولتی، سیار شهری، زندان، مناطق روستایی آموزش ارائه شده است.

سرپرست فنی و حرفه‌ای بهشهر با اشاره به اینکه با اجرای این تعداد آموزش در نیمه اول سال جاری 57 درصد تعهد مرکز درسال 96 محقق شده است، افزود: 340 هزار نفرساعت از این میزان آموزش‌ها در قالب هزار و 570 نفر دوره در 51 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در حرفه‌های مختلف به متقاضیان ارائه شده که با این میزان آموزش 75 درصد تعهد آموزشی آموزشگاه‌های آزاد محقق شده است.

این مسؤول  با بیان اینکه این آموزش‌ها به هزار و 300 نفر خواهران  و هزار و 700 نفر به برادران ارائه شده است، تصریح کرد: تربیت نیروی کار ماهر و نیمه ماهر، آموزش جویندگان کار فاقد مهارت و ارتقاء مهارت نیروی کار شاغل از جمله اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است.

کیانی در پایان گفت: از ابتدای سال 96 تا کنون  200  زندانی در رشته‌های مختلف صنعت و کشاورزی  و صنایع دستی آموزش دیده‌اند که این افراد پس از اتمام دوره مانند سایر کارآموزان آزمون داده و مدرک فنی و حرفه‌ای دریافت می‌نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها